Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Gjerne med oppskrift. 😊 Liker godt de suppene med ei lang rekke grønnsaker og stæsj, men blir plutselig veldig tungvint og dyrt. Anonymkode: 4d602...567
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Løksuppe eller potetsuppe 🙂 Anonymkode: 2b4bb...e34
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 tomatsuppe squashsuppe - https://trinesmatblogg.no/recipe/squashsuppe-med-sprostekt-spekeskinke/ gulrotsuppe med ingefær - https://www.rema.no/oppskrifter/gulrotsuppe-med-ingefær/REC-9004 Anonymkode: 927b7...78a
sug lut Skrevet 30. oktober 2018 #5 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg har akkurat spist suppe kokt utelukkende på rester, og den falt i smak hos alle. I går hadde vi curry, kjøpte nakkekoteletter og skar kjøttet av beina for å dele opp og lage curryen, og i dag kokte jeg kraft på beina og rydda kjøleskap ved å hive oppi oppdelte rester av halvtriste grønnsaker. Trefire gulrøtter, broccolistilker, en rest hodekål, en del spinat, og en hel chili. Kokt mørt, salt og pepper, kjørt glatt med stavmikser og hatt oppi en slant melk fordi chilien var sterkere enn antatt. Veldig godt og billig.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #7 Skrevet 1. november 2018 På 30.10.2018 den 16.30, sug lut skrev: Jeg har akkurat spist suppe kokt utelukkende på rester, og den falt i smak hos alle. I går hadde vi curry, kjøpte nakkekoteletter og skar kjøttet av beina for å dele opp og lage curryen, og i dag kokte jeg kraft på beina og rydda kjøleskap ved å hive oppi oppdelte rester av halvtriste grønnsaker. Trefire gulrøtter, broccolistilker, en rest hodekål, en del spinat, og en hel chili. Kokt mørt, salt og pepper, kjørt glatt med stavmikser og hatt oppi en slant melk fordi chilien var sterkere enn antatt. Veldig godt og billig. Og veldig mye bedre enn å kaste de slappe grønnsakene🤗 Hørtes godt ut😊 Anonymkode: d6c33...bf4
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #8 Skrevet 1. november 2018 Tomatsuppe fra Toro til 16 kr. Tilsett fullkornspasta så har du en lett og billig middag. Anonymkode: 893ba...bce
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #9 Skrevet 1. november 2018 Koker kraft på koteletter, putter gulrøtter, kål, løk, sellerirot, purre og litt ris oppi suppen. Salt, pepper og krydderblanding. Serverer med creme fraiche. Mektig og god suppe... Anonymkode: 2b57f...226
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå