Gå til innhold

Hva servere til de på lavkarbo??

Anbefalte innlegg

Jeg har absolutt ikke peiling på sånt, og rekker ikke å bake noe innen i morgen ettermiddag. Skal plutselig i bursdag og tenker å ha med noe til bursdags"barnet" som går på lavkarbo. Finnes det noe i vanlig matbutikk jeg kan kjøpe med? Som er godt?

Anonymkode: 4c5b6...a35

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144356313-hva-servere-til-de-p%C3%A5-lavkarbo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sukkerfri sjokolade, kokusbollene til Grete Roede for eksempel

Anonymkode: 83a9c...dd3

De kokosbollene er da fulle av karbohydrater, 54g pr 100g. Kan ikke tro at de på lavkarbo spiser det. 

Anonymkode: 110f3...9be

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De kokosbollene er da fulle av karbohydrater, 54g pr 100g. Kan ikke tro at de på lavkarbo spiser det. 

Anonymkode: 110f3...9be

Det finnes tre ulike grader for lavkarbo 

Anonymkode: 3fffc...c28

Annonse

De kokos bollene inneholder 1 g karbo per stykk tror jeg det var. Flere på forumet har skrevet til produsenten og fått det bekreftet! Det som har skjedd er at polyoer ikke er opptegnet som kh kilde. Men står i innholdsfortegnelsen. Så de kan du trygt kjøpe. Ellers anbefaler jeg ostefat feks. Eller slik tapas fat med gode skinker, oster og oliven! Kjempe godt!

hilsen en som har gått på lavkarbo i 8 år snart. 

Anonymkode: c7f27...6e6

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oki, takk for svar. Da blir det muligens baconcrisp og kokosboller :D

Ikke baconcrisp, men Bacongull (kun den) eller baconsvor - men den er dyr for en bitte liten pose

Anonymkode: 60fcf...a3c

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har absolutt ikke peiling på sånt, og rekker ikke å bake noe innen i morgen ettermiddag. Skal plutselig i bursdag og tenker å ha med noe til bursdags"barnet" som går på lavkarbo. Finnes det noe i vanlig matbutikk jeg kan kjøpe med? Som er godt?

Skjønner ikke helt hvorfor du skal bake noe når du kommer som gjest i en bursdag? Kan du ikke heller kjøpe en vanlig gave? 

Eller har jeg misforstått her....??

Akkurat nå, Kari Mari skrev:

Skjønner ikke helt hvorfor du skal bake noe når du kommer som gjest i en bursdag? Kan du ikke heller kjøpe en vanlig gave? 

Eller har jeg misforstått her....??

Vedkommende har bursdag om et par dager, jeg spurte hvilken dag det passet av vi kom innom og de svarte at i dag passet best. Så egentlig trenger jeg meg litt på, og regner ikke med at de fikser så mye. Vi skal få middag, så da ville jeg ta med noe snacks til kaffen :) 

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vedkommende har bursdag om et par dager, jeg spurte hvilken dag det passet av vi kom innom og de svarte at i dag passet best. Så egentlig trenger jeg meg litt på, og regner ikke med at de fikser så mye. Vi skal få middag, så da ville jeg ta med noe snacks til kaffen :) 

Å sånn ja 🙂

På 28.10.2018 den 21.13, Anonym bruker skrev:

Baconsvor

Anonymkode: 52ab6...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...