Gå til innhold

Hvorfor i all verden tar damer i alderen 40+ tatoveringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kan vel være at damer på førti ikke lenger er så opptatt av hva andre skulle tenke å mene og gjør det de har lyst til. 

Men det er bare å vente til du pusher førti selv, og lese deg opp på "does and dont`s" og sitte der og leve livet ditt slik at ingen hvisker bak ryggen din.

Anonymkode: bcd32...e60

1 time siden, sug lut skrev:

Hvis du har nådd førti og krampekrisa tar deg så hardt at du tatoverer deg har du antakelig levd et liv der tatoveringen vil matche resten.

Du sier det så bra👏

Anonymkode: 5e6e0...470

3 timer siden, sug lut skrev:

Hvis du har nådd førti og krampekrisa tar deg så hardt at du tatoverer deg har du antakelig levd et liv der tatoveringen vil matche resten.

Du taper deg!

Anonymkode: 929f1...448

Annonse

Er det aldersgrense på tatovering også nå. Herre dette stedet her lanserer stadig flere regler. 

Her er listen over ting jeg har lært her inne. 

Høyglanskjøkken er harry. 

Tights er harry. 

Tunika er laaaaangt forbi harry. 

Fløyd bukser er harry. 

Lyslenker er sååååå 2005 og altså harry. 

Skrift på vegger og bokstaver i bokhyller er uber harry. 

Å være stolt av ungene sine er harry. 

Å stole på mannen sin er ikke harry, da er man blåøyd. Alle menn er utro svin. 

Å ha penger på bok er en smule overlegent. 

Å se på hus nord for Sinsenkrysset er HARRY. Og nærmer du deg Jessheim så er det null håp for deg. 

Å gå til legen fordi man trenger en sykemelding er ULOVLIG, legen vet om du trenger dette. Så ligger du i senga og føler deg syk, du er ikke syk før legen bekrefter dette. 

Dette med sykemelding er dog litt forvirrende da jeg også har lest her inne at man kan sykemelde seg om sjefen er en psyko bitch!!! 

Hvis du føler deg utestengt/utenfor, på jobb eller i vennekretsen så er det som oftest DEG det er noe galt med. Trolig er du en selvutslettende grå mus som får det du ber om. 

Og nå noterer jeg at tatovering er for den yngre garde. Noen som har eksakt alder? Greit å ha et tall, om jeg skulle vurdere å tatovere «vårrull» på hofta om noen år. (Slapp av, skal selvsagt skrive det på kinesisk, skulle tatt seg ut om det sto på norsk)

Anonymkode: 36b53...9aa

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er nok litt ressurssvake folk som gjør dette tror jeg.

Anonymkode: 3936e...1d1

Du vet at det er relativt kostbart å ta tattovering eller? 

Anonymkode: 14367...ca4

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke "litt sent"? 

Anonymkode: 5ca77...d1b

Sent? Tribalen i korsryggen man tok som 18, sitter der når man er 68 og bestemor. Jeg tenker at 40 åringens tatovering i det minste er litt mer gjennomtenkt.

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det aldersgrense på tatovering også nå. Herre dette stedet her lanserer stadig flere regler. 

Tights er harry. 

Fløyd bukser er harry. 

Å se på hus nord for Sinsenkrysset er HARRY. Og nærmer du deg Jessheim så er det null håp for deg. 

Å gå til legen fordi man trenger en sykemelding er ULOVLIG, legen vet om du trenger dette. Så ligger du i senga og føler deg syk, du er ikke syk før legen bekrefter dette. 

Dette med sykemelding er dog litt forvirrende da jeg også har lest her inne at man kan sykemelde seg om sjefen er en psyko bitch!!! 

Hvis du føler deg utestengt/utenfor, på jobb eller i vennekretsen så er det som oftest DEG det er noe galt med. Trolig er du en selvutslettende grå mus som får det du ber om. 

Og nå noterer jeg at tatovering er for den yngre garde. Noen som har eksakt alder? Greit å ha et tall, om jeg skulle vurdere å tatovere «vårrull» på hofta om noen år. (Slapp av, skal selvsagt skrive det på kinesisk, skulle tatt seg ut om det sto på norsk)

FANTASTISK👏🏻😂👍🏻

Anonymkode: b67b4...a0a

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tights er harry. 

Fløyd bukser er harry. 

Åh! Nå skulle jeg ønske at noen tatoverte «vårrull» på hofta. På norsk. ❤️🤣

Anonymkode: c5ee1...183

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vet at det er relativt kostbart å ta tattovering eller? 

Anonymkode: 14367...ca4

Hallo...ressurssvake folk kan også skrape sammen nok til tattis. Ressurssvake handler ikke alltid om økonomi...

Anonymkode: 736f3...aa2

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åh! Nå skulle jeg ønske at noen tatoverte «vårrull» på hofta. På norsk. ❤️🤣

Anonymkode: c5ee1...183

Alternativt den engelske varianten av stekt ris. Flied lice. 

Hvorfor ikke? Er det greit da man er 20 og 30, men helt feil da man er 40?

Tok min første tatovering i sommer, og er 42 år, tok da et hjerte, helt likt og på samme sted som min datter. Hun ønsket at vi skulle gjøre det. Skulle jeg si nei da, jeg kan ikke, har jo blitt over 40.

Anonymkode: 57ea7...1da

Men altså.... Hvis du tar en tatovering når du er 20, så er den fortsatt der når du er 40? Hvorfor er det verre å få den når man har bikka 40?

Jeg fikk min første (og eneste) tatovering da jeg var 40. Jeg hadde ønsket meg den i mange år, og er veldig fornøyd.

Anonymkode: 9b703...06d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...