Gå til innhold

Hvilket juleservise har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Det samme tenker jeg. Det er såpass sjelden at jeg bruker de fine servisene at jeg koser meg med å dekke med dem til alle høytider. 

Men et koselig servise til hverdags i adventtiden ønsker jeg meg. Så henger meg på ønsket om tips til det.

Åh, nå gleder jeg meg til jul, altså. 

Ja, det er hyggelig å feire Jesu fødsel. 

Anonymkode: 57650...ee8

Jeg har «Engel» juleservise fra Perfect Home.Har egentlig lyst til å bytte det ut,men da blir nok ikke mannen veldig fornøyd🤣Elsker serviser og har overflod av det.Har til og med Påskeservise fra Firkløveren....og det serviset var så dyrt at jeg ikke tør å fortelle mannen hvor mye jeg betalte.Det var mange tusen...🐣🐣🐣

Annonse

På 28.10.2018 den 21.16, Anonym bruker skrev:

Hi her. Denne tråden sklei ut som vanlig 😂 Men fint å høre hvilket servise enkelte har! Noen som liker kähler sitt nye juleservise? Det er litt min stil og, men ser ut som det bare er fat og kopper. Vil ha full pakke med terrin, serveringsfat osv. 

Enig i at juleservise er dyrt, så kunne også tenkt meg tips om rimeligere serviser. Så noen nevnte europris og Nille sitt. De har jeg ikke sett.

Anonymkode: 288f4...653

Det måtte jeg google, er jo rene hangman jo 😂 Det var fint, men jeg ble litt opphengt i den figuren

Jeg synes juleservise er veldig koselig, har bare et billig et fra Europris (tror jeg), men jeg liker det :) 

Anonymkode: 19692...9d2

Annonse

15 timer siden, Hengebukksvinet skrev:

Jeg har «Engel» juleservise fra Perfect Home.Har egentlig lyst til å bytte det ut,men da blir nok ikke mannen veldig fornøyd🤣Elsker serviser og har overflod av det.Har til og med Påskeservise fra Firkløveren....og det serviset var så dyrt at jeg ikke tør å fortelle mannen hvor mye jeg betalte.Det var mange tusen...🐣🐣🐣

Har du påskeservise, jeg er imponert :) 

Anonymkode: 19692...9d2

Jula er spesiell nok uten eget juleservise for min del. Sølvbestikket brukes daglig her. Hverdagsluksus. Du slipper oksidert sølv siden det brukes hele tiden. Bare skill det fra stål i oppvaskmaskinen. Å ha det fint noen ganger i året som gjør det spesielt, kontra å ha det fint hele tiden er avveiningen. Nok av andre ting som gjør jula spesiell. Det minner lite om hverdag for min del. 

Anonymkode: 58d0f...67e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...