Gå til innhold

Hvilken svensk godtebutikk på nett er billigst og best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror maxgodis.se er bra. Skal være en tysk nettbutikk som er billigere. Google det du!

Til den surmaga anonyme ovenfor:

Om norsk næringsliv hadde datt halvveis fornuftige priser på ting hadde flere handlet i Norge. Når en sjokoladeplate koster 40-50 kroner etc så sier det seg selv at det ikke frister til kjøp... det er verken produksjon, transport eller skatt- den er ren og skjær overprising!

Anonymkode: 28e4a...11e

Du må melde deg på nyhetsbrevene deres også bestiller du når de har fri frakt. Jeg har f.eks bestilt flere ganger fra Max godis, men da har de hatt fri frakt når du bestiller for mellom 300 og 350 kr, og jeg har fått fylt opp lagrene til en veldig grei pris :)

Anonymkode: baf03...68d

Annonse

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror maxgodis.se er bra. Skal være en tysk nettbutikk som er billigere. Google det du!

Til den surmaga anonyme ovenfor:

Om norsk næringsliv hadde datt halvveis fornuftige priser på ting hadde flere handlet i Norge. Når en sjokoladeplate koster 40-50 kroner etc så sier det seg selv at det ikke frister til kjøp... det er verken produksjon, transport eller skatt- den er ren og skjær overprising!

Anonymkode: 28e4a...11e

Sjokoladeplater i norske matbutikker koster mellom 25-40 kr om dagen. Europeiske har kjørt tilbud på smågodt. Det samme gar Nille (og flere andre) Det er svært lite å spare på netthandel altså!

Anonymkode: 2c543...8ff

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjokoladeplater i norske matbutikker koster mellom 25-40 kr om dagen. Europeiske har kjørt tilbud på smågodt. Det samme gar Nille (og flere andre) Det er svært lite å spare på netthandel altså!

Eh.. dette har du ikke peil på. De har bla annet utvalg også, i tillegg til lavere priser. 

Anonymkode: eb467...092

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å prøve å få kjøpt godteri fra Europris er et sant mareritt. Folk står som sultne ulver rundt og man får ikke puste engang! For ikke å snakke om køen til kassa, hvor det er to stykker som ekspederer køer med 25 personer i hver.... helt grusom opplevelse....Da bestiller jeg heller i ro og fred på nettet.

#En lørdag på Europris Strømmen Storsenter# 

Anonymkode: 7426b...3cc

• 3 måneder senere...

Annonse

Sies Max godis. Men jeg synes ikke de er så billig. Rett under norsk pris og et godt salg i Norge er billigere. Jeg har handlet når det er fri frakt. Men tror de skrur opp prisen og tar bort de virkelig gode tilbudene når de har fri frakt. For de vet at da går nordmenn bananas uansett. Så har logget ut flere ganger med halvfull handlekurv for det er rett og slett ikke noe bra å kjøpe. 

Anonymkode: 8958b...ba1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...