Gå til innhold

Bruker du tøfler inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eventuelt andre innesko? 🚶‍♀️

Anonymkode: 641a8...dd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker disse klassiske Adidas slippersene. Hater å gå uten, men det henger også sammen med at jeg har en ødelagt tå og disse hjelper meg med å ikke trå feil.

Anonymkode: ef86c...1db

Skrevet

Har vondter som gjør at jeg omtrent alltid går i helsesko inne. Resten av huset går i sokkelesten.

Skrevet

Ja, jeg bruker tøfler nesten hele året fordi det er så gulvkaldt her, og jeg fryser fort på beina

Anonymkode: 73f6d...bf4

Skrevet

Ja, har blitt mer og mer vant med det, eller crooks(??🙈). Er flere grunner, jeg har en operert ankel og når jeg tråkker på den uten sko/støtte på harde flater går jeg vondt og stivt. Og etter å ha brukt sko lenge, er jeg blitt vant til det og syns det er rart å gå uten, samt at vi har innekatter og derfor dokasser med sand, og selv om jeg støvsuger flere ganger daglig, hater jeg følelsen av rusk under bena..

De andre går på sokkelesten. 

Anonymkode: 2417a...a86

Skrevet

Nei. Jeg går stort sett barbeint, til nød i sokkelesten om det er veldig kaldt. 

Skrevet

jeg går mye i tøfler, resten av familien går i sokkelesten. Jeg er alltid så kald på beina, og jeg sover med sokker på også :ler:

Anonymkode: 31d9e...892

Skrevet

Nei, men alltid sokker. HATER å gå barnbeint, både ute og inne. Bruker crocs på stranda og :P

Anonymkode: 805b6...f8c

Skrevet

Jeg har brukt innesko så lenge jeg har vært voksen, tror jeg. 

Gikk lenge på adidasslippers, men har nå oppgradert til Birkenstock og liker ikke å gå på strømpelesten. Barbeint går fint, men det blir fort for kaldt, og så blir jeg helt opphengt i å ha rene gulv så det ikke fester seg smuler til beina. 

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Har vondter som gjør at jeg omtrent alltid går i helsesko inne. Resten av huset går i sokkelesten.

Samme her. Plantar fasciit 😣

Skrevet

Jeg hater å gå med sko, så jeg går kun i sokkelesten eller barbeint inne i huset. Hvis det er rusk på gulvet støvsuger jeg fremfor å ta på meg tøfler.

Skrevet

Ja, jeg bor i tova tøffler. Jeg bruker de ikke for at det er kaldt eller at jeg fryser, men pga beina og ryggen. Jeg har en jobb der jeg går på hardt underlag hele dagen, så jeg trngr noe bløtt å gå på utenom. Tar ikke lange tia før jeg merker det i ryggen om jeg går i sokkelessen. I sommer vandret jeg rundt i bikini når jeg malte og med tøffler, mange som var innom fikk seg vist en god latter, men det var vist også meg i ett nøtteskall. Sko bruker jeg ut og på jobb, utover det så vil mine bein ha tova tøffler. Min mor er superfornøyd, for jeg sliter ut så mange par i løpet av et år at hun har litt å finne på. (Jeg kan lage selv, men mammas er best og hun mener hun trenger noen som bruker tidsfordrivet hennes)

Anonymkode: 94bd5...90a

Skrevet

Nei, kun på jobb, og da tar jeg dem av så fort jeg sitter ned.

Anonymkode: 175b1...2a1

Skrevet

Kosesokker 😍

Anonymkode: ba780...6a8

Skrevet

Jeg bruker innesko på jobb.

Hjemme går jeg på sokkelesten eller med tjukke hjemmestrikkede restegarns-lester om jeg er kald.

Anonymkode: bc50e...a34

Skrevet

Går med birkenstocksandaler hvis jeg har vondt (plantar facitt) går barbeint hvis ikke. 

Anonymkode: 3df6c...50b

Skrevet

Bruker tjukke ullsokker 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...