Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Vi vurderer å flytte til Jessheim, men jeg er student i Oslo med noe obligatorisk samt en kommende praksisperiode. Jeg har ikke bil så jeg må ta toget. Er det noen som har efaring med dette? Både positivt og negativt ønskes! Takk på forhånd. Anonymkode: 730f9...162
Optatium Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Enklere å flytte til Eidsvoll faktisk, med tanke på pendling. Hyppigere togavganger, raskere inn til byen.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 6 minutter siden, Optatium skrev: Enklere å flytte til Eidsvoll faktisk, med tanke på pendling. Hyppigere togavganger, raskere inn til byen. Tja Eidsvoll er det 3 tog i timen hvorav en går 10 minutter etter den andre så i realiteten blir det to tette og en 30 minutter etter. Fra Jessheim kjører dal toget to ganger i timen en gang hver halv time. Det fungerer helt utmerket. Toget kjører leenge! Så det er ikke noe begrensning på det. Veldig fin pendler avstand Anonymkode: 87f3a...c81
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Det er veldig mange som pendler Jessheim- Oslo hver dag, så togturen i seg selv bør ikke være noe problem. Det du bør tenke på, er hvor mye tid du bruker i hver ende. Både fra Oslo S/Nationaltheatret til skolen og fra Jessheim stasjon til der dere evt vil bo. Er det i tillegg til togturen mye tid i begge ender, tar det mye tid til sammen. Samtidig ville jeg ikke latt en kort studieperiode avgjøre hvor vi skulle bo en lang periode. Anonymkode: 395b7...60b
Optatium Skrevet 26. oktober 2018 #5 Skrevet 26. oktober 2018 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Tja Eidsvoll er det 3 tog i timen hvorav en går 10 minutter etter den andre så i realiteten blir det to tette og en 30 minutter etter. Fra Jessheim kjører dal toget to ganger i timen en gang hver halv time. Det fungerer helt utmerket. Toget kjører leenge! Så det er ikke noe begrensning på det. Veldig fin pendler avstand Anonymkode: 87f3a...c81 Men hvis du legger til boligpriser er Eidsvoll et definitivt bedre valg ☺️
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #6 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg pendlet 2 1/2år fra Jessheim til Oslo. Gikk på sykepleien og stort sett all praksisen min var l Oslo. Gikk fint. Selvfølgelig var det forsinkelser men gikk fint. Flytt aldri til Eidsvoll. Jeg har bodd der i 10år. Anonymkode: 725f9...584
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #7 Skrevet 26. oktober 2018 12 timer siden, Optatium skrev: Men hvis du legger til boligpriser er Eidsvoll et definitivt bedre valg ☺️ Eidsvoll kommune er særdeles dårlig drevet. Ville ikke anbefalt noen å flytte dit, uansett hvor billige husene er. Anonymkode: 12997...b2c
Optatium Skrevet 26. oktober 2018 #8 Skrevet 26. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Eidsvoll kommune er særdeles dårlig drevet. Ville ikke anbefalt noen å flytte dit, uansett hvor billige husene er. Anonymkode: 12997...b2c Det er det mange kommuner som er, betyr ikke at der ikke er bra å bo her☺️👍🏼
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #9 Skrevet 26. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg pendlet 2 1/2år fra Jessheim til Oslo. Gikk på sykepleien og stort sett all praksisen min var l Oslo. Gikk fint. Selvfølgelig var det forsinkelser men gikk fint. Flytt aldri til Eidsvoll. Jeg har bodd der i 10år. Anonymkode: 725f9...584 Hva er det du synes er så galt med Eidsvoll? Og hvor ca bodde du? Mot Minnesund, Dal..På Råholt? Anonymkode: b6e96...9ae
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #10 Skrevet 26. oktober 2018 23 minutter siden, Optatium skrev: Det er det mange kommuner som er, betyr ikke at der ikke er bra å bo her☺️👍🏼 Kan jeg spørre om hvor ca du bor i Eidsvoll? Og om hvorfor du trives så godt? Anonymkode: b6e96...9ae
Optatium Skrevet 26. oktober 2018 #11 Skrevet 26. oktober 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg spørre om hvor ca du bor i Eidsvoll? Og om hvorfor du trives så godt? Anonymkode: b6e96...9ae Jeg bor sentralt i Eidsvoll. Trives med aktivitetstilbudet til barn og voksne, nærhet til naturen, kort vei til fjellet, kort til Oslo og Gardermoen, et trivelig sentrum, lite kriminalitet, hyggelige folk, gode barnehager og skole☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå