Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Vi vurderer å flytte til Jessheim, men jeg er student i Oslo med noe obligatorisk samt en kommende praksisperiode. Jeg har ikke bil så jeg må ta toget. Er det noen som har efaring med dette? Både positivt og negativt ønskes! Takk på forhånd. Anonymkode: 730f9...162
Optatium Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Enklere å flytte til Eidsvoll faktisk, med tanke på pendling. Hyppigere togavganger, raskere inn til byen.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 6 minutter siden, Optatium skrev: Enklere å flytte til Eidsvoll faktisk, med tanke på pendling. Hyppigere togavganger, raskere inn til byen. Tja Eidsvoll er det 3 tog i timen hvorav en går 10 minutter etter den andre så i realiteten blir det to tette og en 30 minutter etter. Fra Jessheim kjører dal toget to ganger i timen en gang hver halv time. Det fungerer helt utmerket. Toget kjører leenge! Så det er ikke noe begrensning på det. Veldig fin pendler avstand Anonymkode: 87f3a...c81
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Det er veldig mange som pendler Jessheim- Oslo hver dag, så togturen i seg selv bør ikke være noe problem. Det du bør tenke på, er hvor mye tid du bruker i hver ende. Både fra Oslo S/Nationaltheatret til skolen og fra Jessheim stasjon til der dere evt vil bo. Er det i tillegg til togturen mye tid i begge ender, tar det mye tid til sammen. Samtidig ville jeg ikke latt en kort studieperiode avgjøre hvor vi skulle bo en lang periode. Anonymkode: 395b7...60b