Gå til innhold

Var du veldig trøtt i dagene før fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper å føde snart og idag har jeg vært så helt ekstremt trøtt. Har følt at jeg kunne sovne når som helst og hvor som helst og har også sovet en del. Klarer nesten ikke å holde øynene oppe selv om jeg har sovet og ligget i nesten hele dag. Sover dårlig på natta, som jeg har gjort en stund, men har ikke sovet noe mindre eller dårligere i natt enn andre netter de siste månedene. Har bare plutselig fått en slik ekstrem trøtthet, slik jeg hadde det på de aller verste dagene i første trimester. Kan dette være tegn på at fødselen er like om hjørnet? Hva er din erfaring?

Anonymkode: fc238...e0f

Skrevet

Første gang var jeg heller mer våken vil jeg si, full av redebygge-prosjekter som husvask og fryse ned middagsporsjoner 😜 Vannet gikk da jeg hadde vasket siste gulvet i huset på kvelden hehe. Løs mage er et sikkert tegn hos meg, har født tre barn.

Anonymkode: b3d33...7e5

Skrevet

Jeg har fått MASSE energi før mine fødsel. Har vasket og ordnet og vært skikkelig aktiv. Her har jeg begge gangene begynt å lekke litt fostervann rett før fødsel. Type at det renner litt når jeg reiser meg. 

Anonymkode: 247f3...68f

Skrevet

Jeg er sånn trøtt du nevner nå, men er i uke 33 😜 med de 2 andre var jeg mer våken når fødsel nærmet seg. Kunne sovne raskt, men sov aldri i lange økter og sov lett. 

Nå er jeg bare komatøs og orker ingenting...

Anonymkode: 38055...0a5

Skrevet

Jeg ble med begge ganske «hjemmekjær», og følte for å bare hvile og ruge fra dagen før fødsel :) Men ikke  mye trøttere en ellers, egentlig.

Med første så var mensenmurringer og «blodslim» et døgn før rier tegnet. Med andre var det bare jevne kynnere som ble vondere. Slimpropp og blødning ved 6cm, og da begynte det å gjøre vondt også. :) -Så litt forskjellig, begge gangene.

Anonymkode: 04eb6...e9d

Skrevet

Nei, heller omvendt. Redebygging på høyt nivå!

Anonymkode: 26edc...303

Skrevet

Har 4 barn, med første så var jeg sliten og trøtt dagen før fødsel. Med de tre siste merket jeg ikke noe slik.

Anonymkode: cfece...e4d

Skrevet

Nei, det var jeg ikke, like trøtt hele tiden egentlig

Anonymkode: ea6f9...272

Skrevet

Ja, men kun pga maserier hvert kvarter i 2,5 døgn før vannet gikk på 1 cm åpning. Men så gikk det fort. 5 timer senere var gutten ute 😊

Skrevet

Har født 3 barn. Med de to første merket jeg ingenting dagene før. Med siste så var jeg veldig «uggen», tiltaksløs og ute av meg selv dagen før. 

Skrevet

Nei, jeg fikk på alle mine 3 en enorm energi boost dagen før

Anonymkode: 62c53...13a

Skrevet

Nei, heller motsatt, som flere andre sier. Jeg var dautrøtt fra 2-8 mnd. 

Etter det var det full fart😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...