Gå til innhold

Tvillingjenter, lyder dette bra sammen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Javisst. Så lenge man ikke døper tvillinger Hulda og Madelen Amalie Charlotte, så går de fleste navn sammen. De skal jo heller ikke forbli et par resten av livet 

Anonymkode: 8807d...8c3

Hvorfor fungerer ikke den kombinasjonen? De er først og fremst to individer. Jeg går aldri rundt i verden og tenker på om navnet mitt matcher mine søskens. 

Anonymkode: 6a32d...4b6

Annonse

Annonse

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liv? Ingrid er ett nydelig navn. Liv er ett gammelt kjerringnavn!!

Anonymkode: f0619...787

Haha! Begge er gode og norske navn med mye samme levetid i Norge. De er med andre ord akkurat like "kjerring" eller fine, og de passer godt til tvillinger fordi de er i samme kategori. Den eneste grunnen til at du synes Ingrid er fint og Liv er kjerring, har med at de tidsmessig er litt i utakt. Ingrid har rukket å bli oldemor/tippoldemor-navn og dermed populært igjen, mens Liv fortsatt er et bestemornavn. Gi det en 20 år eller så til, så er det sannsynlig at Liv er i vinden igjen 😊

Anonymkode: 74885...6b6

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha! Begge er gode og norske navn med mye samme levetid i Norge. De er med andre ord akkurat like "kjerring" eller fine, og de passer godt til tvillinger fordi de er i samme kategori. Den eneste grunnen til at du synes Ingrid er fint og Liv er kjerring, har med at de tidsmessig er litt i utakt. Ingrid har rukket å bli oldemor/tippoldemor-navn og dermed populært igjen, mens Liv fortsatt er et bestemornavn. Gi det en 20 år eller så til, så er det sannsynlig at Liv er i vinden igjen 😊

👆🏻

Nydelige navn 👍

Anonymkode: 405e0...2a9

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer nok an på hvor en bor. Her jeg bor, så er Liv mye mer populært enn det Ingrid er

Anonymkode: ad40e...228

Jeg heter Liv og jeg er alt annet enn en grå gammal kjerring asså, så du hadde nok endret oppfatning av det navnet om du kjente meg 🙊

For å svare deg HI så syns jeg navnene er nydelige sammmen og hver for seg :) 

Anonymkode: 1c894...bf7

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Flotte navn! Har selv ei lita Liv og hvis lille i magen hadde vært ei jente, ville Ingrid vært et av alternativene 😊

Anonymkode: 221db...a3a

Jeg har en Liv som begynner å bli stor. Liv er et nydelig navn og passer så godt til min jente som er så full av liv.

Anonymkode: 398cf...3f3

• 2 uker senere...
På 25.10.2018 den 19.01, Anonym bruker skrev:

Liv? Ingrid er ett nydelig navn. Liv er ett gammelt kjerringnavn!!

Anonymkode: f0619...787

Liv er helt nydelig. Ingrid er også fint, men litt mye brukt. Smaken er forskjellig😊

Anonymkode: e74e9...ed0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...