Gå til innhold

Hvor kjøper man billigst godteri til halloween? Helst innpakket godt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tar det alltid i Sverige..

Anonymkode: dba38...d9d

Skrevet

Europris. 

Anonymkode: d331c...d5b

Skrevet

Nille har pakker med skummelt godteri (innpakket) til 25 kr tror jeg.

Skrevet

Mye av det billigste snopet på Nille og Europris er virkelig ikke godt...

Vi kjøpte i Sverige da vi var der i høstferien, men ellers har vel de fleste matbutikker også gode tilbud denn og neste uke? Trenger ikke kjøpe så mye eller så store ting, pakker med kjærligheter, små kindersjokolader e.l. er helt ok.

I fjor kjøpte jeg forresten de rimelige julestrømpene de har på Europris, tror det koster 19 kr for en, og delte de. Hadde alt i en bolle og lot de som ringte på døra velge seg en ting hver oppi der. Da holder du lenge for 40 kr altså, og om du bruker den siste tieren på en pakke kjærligheter har du mye snop for 50 kr. Mye mer enn vi trenger her vi bor, men det er nok forskjell på hvor du bor når det kommer til antall unger som ringer på døra.

Anonymkode: a27c8...77c

Skrevet

Nille eller europris

Anonymkode: 67bc1...5ed

Skrevet

Rusta

Anonymkode: 948d5...b78

Skrevet

Maxgodis fra Sverige. Bestill fra nettet.. 

Anonymkode: a390a...e88

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man behøver jo ikke å kjøpe det aller billigste rælet heller da. De har masse innpakket godteri som er «merkevarer» til en rimeligere pris enn i matvarebutikker. 

Skrevet

Kjøper på Europris, jeg tenkte å kjøpe sånne pakker med mini smarties, Gomp, Slikkepinner, og sånne små Haribo poser med vingummi 🙂 

Anonymkode: eef6b...9e0

Skrevet

Tiger og Normal 

Anonymkode: 999fe...709

Skrevet
40 minutes ago, Anonym bruker said:

Man behøver jo ikke å kjøpe det aller billigste rælet heller da. De har masse innpakket godteri som er «merkevarer» til en rimeligere pris enn i matvarebutikker. 

alt er ikke ræl der heller

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi kjøpte i Sverige da vi var der i høstferien, men ellers har vel de fleste matbutikker også gode tilbud denn og neste uke? Trenger ikke kjøpe så mye eller så store ting, pakker med kjærligheter, små kindersjokolader e.l. er helt ok.

I fjor kjøpte jeg forresten de rimelige julestrømpene de har på Europris, tror det koster 19 kr for en, og delte de. Hadde alt i en bolle og lot de som ringte på døra velge seg en ting hver oppi der. Da holder du lenge for 40 kr altså, og om du bruker den siste tieren på en pakke kjærligheter har du mye snop for 50 kr. Mye mer enn vi trenger her vi bor, men det er nok forskjell på hvor du bor når det kommer til antall unger som ringer på døra.

Tar heller fra Nille eller Sverige. Svensk sjokolade er helt grusomt. 

Anonymkode: 0b102...341

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

alt er ikke ræl der heller

Det var jo liksom poenget mit da... 

Skrevet

Eg kjøpte litt Haribo på Danskebåten, og har fylt på med småboksar med smarties på coop obs. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tar heller fra Nille eller Sverige. Svensk sjokolade er helt grusomt. 

Anonymkode: 0b102...341

Jeg kjøpte ikke sjokolade, jeg kjøpte små hariboposer og bittesmå poser med potetgull ;)

Jeg mente heller ikke at alt snop på Europris var ekkelt, jeg skrev jo at jeg selv har kjøpt snop der tidligere, jeg mente bare at man må være litt selektiv, for noe av det billigste er ikke godt....

Skrevet

Kjøpte på nille og noe på rusta😊

Anonymkode: 26dbc...3d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...