Gå til innhold

Nå spør jeg sikkert dumt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har to administratorer på dette forumet, det ene er @Ann Christin, det andre er meg. Hun har ansvar for den daglige modereringen, jeg har hovedansvar for forumet. Jeg er ansatt i Egmont Publishing.

I teorien kan en admin skrive som anonym i en tråd, men den andre admin kan sjekke dette, og det ville være et brudd på kontrakten å selv komme med regelbrudd.

Regelbrudd modereres uavhengig av hvem som har skrevet dem, Vi ser på det som er skrevet i seg selv, ikke hvem som står bak. Vi har rom for avsporinger og sleivspark så lenge det ikke bryter med forumets regler. Tråden du viser til er ok i henhold til regelverket, vi anser ikke det som en kommentar som oppfordrer til å spise noen, bare et ønske om å være morsom.

Egmont Publishing eier forumet, regelverket er utarbeidet av Klikk.no.

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23. oktober 2018 den 0.11, Anonym bruker skrev:

Akkurat det er veldig sant, hun har tydeligvis andre regler å forholde seg til når dt gjelder personangrepp enn oss andre. Noe jeg har kommentert endel ganger før, men nå kommer du til å forsvarerene hennes på nakken, det tar nok ikke lang tid

Anonymkode: 3cd5a...2c7

Ja, det vil jeg si at du har rett i. Det er bare å lese denne tråden her. Sug Lut er morsom når hun vil spise noen. Jeg syntes ikke at det var morsomt men det er rart at forumet på en måte "kjenner henne" så godt at de faktisk kan vise til at personen prøver å være morsom. Et uttrykk som dette: "du er til å spise opp". Det tolker jeg som positivt. Men "jeg vil spise deg", det tolker jeg gjerne som en trussel og en slik trussel, er jo en politisak. Men nei, det er på morro. 

Anonymkode: 15a83...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23. oktober 2018 den 9.39, HanneMari Egmont skrev:

Hei!

Vi har to administratorer på dette forumet, det ene er @Ann Christin, det andre er meg. Hun har ansvar for den daglige modereringen, jeg har hovedansvar for forumet. Jeg er ansatt i Egmont Publishing.

I teorien kan en admin skrive som anonym i en tråd, men den andre admin kan sjekke dette, og det ville være et brudd på kontrakten å selv komme med regelbrudd.

Regelbrudd modereres uavhengig av hvem som har skrevet dem, Vi ser på det som er skrevet i seg selv, ikke hvem som står bak. Vi har rom for avsporinger og sleivspark så lenge det ikke bryter med forumets regler. Tråden du viser til er ok i henhold til regelverket, vi anser ikke det som en kommentar som oppfordrer til å spise noen, bare et ønske om å være morsom.

Egmont Publishing eier forumet, regelverket er utarbeidet av Klikk.no.

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig

Hei Hanne Mari,

Kan du sende meg en PM, slik at jeg får tak i deg? 

Anonymkode: 15a83...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det vil jeg si at du har rett i. Det er bare å lese denne tråden her. Sug Lut er morsom når hun vil spise noen. Jeg syntes ikke at det var morsomt men det er rart at forumet på en måte "kjenner henne" så godt at de faktisk kan vise til at personen prøver å være morsom. Et uttrykk som dette: "du er til å spise opp". Det tolker jeg som positivt. Men "jeg vil spise deg", det tolker jeg gjerne som en trussel og en slik trussel, er jo en politisak. Men nei, det er på morro. 

Anonymkode: 15a83...d0c

Jeg står for det jeg skrev i det innlegget du siterer, for jeg mener at hun er veldig ofte skikkelig ufin, men her  mener jeg at du er helt på ville veier. Hun skrev ikke jeg vil spise deg, og uansett om hun hadde skrevet det, så hadde det ikke vært noen politisak. Innlegget hennes var dessuten ikke rettet mot noen spesielle, siden hun ikke siterte noen. Jeg skjønner ikke hva du tar så på vei for med dette. Skal du rapportere henne for noe, så må det jo være noe ordentlig, ikke bare tull og vas. Innlegget hennes er faktisk likt av moderator du prøver å få tak i og

Anonymkode: 3cd5a...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg står for det jeg skrev i det innlegget du siterer, for jeg mener at hun er veldig ofte skikkelig ufin, men her  mener jeg at du er helt på ville veier. Hun skrev ikke jeg vil spise deg, og uansett om hun hadde skrevet det, så hadde det ikke vært noen politisak. Innlegget hennes var dessuten ikke rettet mot noen spesielle, siden hun ikke siterte noen. Jeg skjønner ikke hva du tar så på vei for med dette. Skal du rapportere henne for noe, så må det jo være noe ordentlig, ikke bare tull og vas. Innlegget hennes er faktisk likt av moderator du prøver å få tak i og

Anonymkode: 3cd5a...2c7

Ja, det kan godt hende at jeg tar på vei for "ingenting". Stort sett er jeg lei av Sug Luts ufine kommentarer, er vel det som er problemet. Uansett, har jeg annen "issue" mot forumet her og Sug Lut sine kommentarer er egentlig ikke relevant. 

Anonymkode: 15a83...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det vil jeg si at du har rett i. Det er bare å lese denne tråden her. Sug Lut er morsom når hun vil spise noen. Jeg syntes ikke at det var morsomt men det er rart at forumet på en måte "kjenner henne" så godt at de faktisk kan vise til at personen prøver å være morsom. Et uttrykk som dette: "du er til å spise opp". Det tolker jeg som positivt. Men "jeg vil spise deg", det tolker jeg gjerne som en trussel og en slik trussel, er jo en politisak. Men nei, det er på morro. 

Anonymkode: 15a83...d0c

Kommentaren "Jeg vil spise deg" ville blitt tatt som ett personangrep. At man har en liste for hvem som skal spises ved en apokalypse vil ikke være ett brudd på noen av våre regler.

 

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei Hanne Mari,

Kan du sende meg en PM, slik at jeg får tak i deg? 

Anonymkode: 15a83...d0c

Vi sjekker ikke hvem som er bak Anonymbruker med mindre det er regelbrudd så skal du ha kontakt med en Admin må du sende PM først om du opptrer som anonymbruker.  Trykker du på navnet @HanneMari Egmont kommer du inn på profilen hennes og kan sende melding.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det vil jeg si at du har rett i. Det er bare å lese denne tråden her. Sug Lut er morsom når hun vil spise noen. Jeg syntes ikke at det var morsomt men det er rart at forumet på en måte "kjenner henne" så godt at de faktisk kan vise til at personen prøver å være morsom. Et uttrykk som dette: "du er til å spise opp". Det tolker jeg som positivt. Men "jeg vil spise deg", det tolker jeg gjerne som en trussel og en slik trussel, er jo en politisak. Men nei, det er på morro. 

Anonymkode: 15a83...d0c

Snakk om å henge seg opp i bagateller, du er til å spise opp 😂😂😂

Anonymkode: c5e31...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...