Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #1 Skrevet 20. oktober 2018 Jeg har vært så heldige å få ei stokke-seng av søsteren min. Den er dessverre full av bitemerker på kantene, så jeg lurer på om dette er noe som kan la seg pusse opp? Jeg er ikke så flink på slikt, men tenker da på om det fins noen maling som er trygg å bruke? Og er det noen som har hatt ei stokke-seng, og blir det pent om man maler over den? Har aldri malet noe av betydning før, så må vel begynne en plass... 😛 Anonymkode: 89e22...d49
amandine Skrevet 20. oktober 2018 #2 Skrevet 20. oktober 2018 Er den malt fra før? Jeg tror jeg hadde pusset ned bitemerkene og oljet eller lakket om den er trehvit. Eller pusset og malt. Men pass på at du ikke bruker noe giftig. Kanskje hadde jeg bare kjøpt et bånd og surret rundt kanten.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #3 Skrevet 20. oktober 2018 Akkurat nå, amandine skrev: Er den malt fra før? Jeg tror jeg hadde pusset ned bitemerkene og oljet eller lakket om den er trehvit. Eller pusset og malt. Men pass på at du ikke bruker noe giftig. Kanskje hadde jeg bare kjøpt et bånd og surret rundt kanten. Søsteren min har ikke malt den, jeg vil tro den ble malt da den ble laget. Den er hvit. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=130734539 Den ligner på denne sengen (bare funnet en annonse på finn). Har litt lyst å bli kvitt bitemerkene, men det er vel kanskje best å la være for sikkerhets skyld... Anonymkode: 89e22...d49
prekæs Skrevet 20. oktober 2018 #4 Skrevet 20. oktober 2018 Kontakt Stokke. Kanskje de har originalmaling.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #5 Skrevet 20. oktober 2018 1 time siden, prekæs skrev: Kontakt Stokke. Kanskje de har originalmaling. Takk for tips! Ikke dumt Anonymkode: 89e22...d49
Toneelise Skrevet 21. oktober 2018 #6 Skrevet 21. oktober 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Søsteren min har ikke malt den, jeg vil tro den ble malt da den ble laget. Den er hvit. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=130734539 Den ligner på denne sengen (bare funnet en annonse på finn). Har litt lyst å bli kvitt bitemerkene, men det er vel kanskje best å la være for sikkerhets skyld... Anonymkode: 89e22...d49 Det går helt fint å male på nytt men gjør det noen uker før barnet skal bruke den slik at all lukt er borte.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #7 Skrevet 21. oktober 2018 Hadde pusset ned, og malt med giftfri gulvmaling (den er ekstra slitesterk. Har brukt den på tripptrapp stolene her i huset) Anonymkode: 741be...49d
prekæs Skrevet 21. oktober 2018 #8 Skrevet 21. oktober 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips! Ikke dumt Anonymkode: 89e22...d49 På den måten slipper du unna med kun å male kanten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå