Gå til innhold

Hvis du har bestillt noen frekke og spennende leketøy online, merker du at postbetjeningen ser litt spesielt på deg når du henter pakken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du har bestillt noen frekke og spennende leketøy online, merker du at postbetjeningen ser litt spesielt på deg når du henter pakken? Kan de vite hva den inneholder selv om det er "anonym" avsender?

Anonymkode: a3407...0a4

Skrevet

Huffda: Jeg jobber i post-i-butikk, og det er riktig at avsender står som GPN på pakken og pakkelappen, men når jeg scanner den for utlevering får jeg opp Kondomeriet som avsender i datasystemet til posten...

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huffda: Jeg jobber i post-i-butikk, og det er riktig at avsender står som GPN på pakken og pakkelappen, men når jeg scanner den for utlevering får jeg opp Kondomeriet som avsender i datasystemet til posten...

Svarer du deg selv 😂

Anonymkode: e7f0f...ebf

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Svarer du deg selv 😂

Avslørt...

Anonymkode: 0ced3...3aa

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Svarer du deg selv 😂

"Jeg jobber i post-i-butikk, og det er riktig at avsender står som GPN på pakken og pakkelappen, men når jeg scanner den for utlevering får jeg opp Kondomeriet som avsender i datasystemet til posten..." 

Dette er klippet fra tråden hi linker til.

Hvis du ser svaret til hi lenger opp, vil du se at hi har skrevet Huffda

Bare sånn til opplysning 👍

Anonymkode: 80ea1...32d

Skrevet

Hva så om de kan se hvem som har sendt den? Er da ikke værre det enn å kjøpe dopapir, tamponger eller kondomer på butikken. Helt naturlig, og de fleste har vel ett eller flere leketøy på soverommet😉

Anonymkode: 86b72...bfc

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva så om de kan se hvem som har sendt den? Er da ikke værre det enn å kjøpe dopapir, tamponger eller kondomer på butikken. Helt naturlig, og de fleste har vel ett eller flere leketøy på soverommet😉

Anonymkode: 86b72...bfc

Jeg hadde aldri i livet kjøpt kondomer i butikk heller jeg,synes det er pinlig. Hadde heller bestillt på nett.

Anonymkode: f8c11...a4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...