Gå til innhold

Fy så dyrt IKEA er blitt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ok jeg tror dere missforstår hva jeg reagerer på. Alle butikker har billige og dyre alternativer! Det jeg reagere på er at prisene på de SAMME varene har økt med over 50% det siste året! Det gjelder til og med de fæle pølsene ved utgangen de har økt til 8 kroner det er en ganske drastisk økning. Selv om det fortsatt er «billig» så er det ikke sikkert det samsvarer med andre alternativer. Når du feks har 10 kroners pølsen på cirkel c til samme prisen i tillegg er den både større og bedre. Og når ingen reagerer på den drastiske endringen så legger jo butikken bare på og på. Fordi IKEA er jo så billig!

Sjekket forresten produksjon stedet og for de møblene jeg har kjøpt så er fet Tsjekkia. Det er ikke akkurat ett u land med barnearbeid altså... så jeg føler at det går greit.

Anonymkode: 242f9...dbc

Ikea er fortsatt langt billigere alternativ enn andre møbelkjeder. Du er vel den samme sim klager på prisutviklingen overalt. Fu høres ut som ei gammel tante!!

Anonymkode: 1e187...0a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikea er fortsatt langt billigere alternativ enn andre møbelkjeder. Du er vel den samme sim klager på prisutviklingen overalt. Fu høres ut som ei gammel tante!!

Anonymkode: 1e187...0a1

Nei gammel tante er jeg nok ikke men når jeg ser 1000 lappene fly av gårde på alt av bommer og ennå mer i avgifter mens lønnen min står bom stille ja da så...

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei gammel tante er jeg nok ikke men når jeg ser 1000 lappene fly av gårde på alt av bommer og ennå mer i avgifter mens lønnen min står bom stille ja da så...

Men det er da ikke IKEA sin feil? IKEA må sette opp prisene slik at de faktisk kan drive butikk. Går de i underskudd må de stenge shappa. Noe de har gjort med de tre "showrommene" de hadde. 

Anonymkode: d6ae8...93c

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor lønnen din ikke øker vet jeg ikke, men vi har hatt en generell lønnsøkning i Norge hvert år i veldig mange år. I tillegg har det meste blitt billigere slik at kjøpekraften vår har økt drastisk for eksempel de siste 30 årene.

Anonymkode: 3f48f...f5e

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ok jeg tror dere missforstår hva jeg reagerer på. Alle butikker har billige og dyre alternativer! Det jeg reagere på er at prisene på de SAMME varene har økt med over 50% det siste året! Det gjelder til og med de fæle pølsene ved utgangen de har økt til 8 kroner det er en ganske drastisk økning. Selv om det fortsatt er «billig» så er det ikke sikkert det samsvarer med andre alternativer. Når du feks har 10 kroners pølsen på cirkel c til samme prisen i tillegg er den både større og bedre. Og når ingen reagerer på den drastiske endringen så legger jo butikken bare på og på. Fordi IKEA er jo så billig!

Sjekket forresten produksjon stedet og for de møblene jeg har kjøpt så er fet Tsjekkia. Det er ikke akkurat ett u land med barnearbeid altså... så jeg føler at det går greit.

Dette er snakk om EN lampe. Alle varene har IKKE økt tilsvarende.

Anonymkode: d0243...e28

Skrevet

dårlig er det å

Anonymkode: 28694...5ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...