Gå til innhold

Mannen klarer ikke bestemme seg

Anbefalte innlegg

Nå har vi tenkt frem og tilbake i over 1 år om vi vil ha et barn til, jeg var usikkert i starten, men etter å ha tenkt over dette såpass lenge så har jeg kommet frem til at jeg har lyst, veldig lyst! Mannen derimot får aldri bestemt seg (typisk mannfolk?) men sier han har mer lyst nå enn han har hatt tidligere, så det «hjelper seg» Vi «hopper av i svingen» å han sier at hvis det skjer at vi blir gravide på den måten så er det fint og velkommen.. For meg høres det ut som han har lyst, men tør ikke kjøre løpet fult ut! Det er så frustrende, kjenner jeg blir gal av å gå sånn å ikke vite.. 

Noen tips/råd til meg? 

Anonymkode: ddcb9...4a5

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144355586-mannen-klarer-ikke-bestemme-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gamle er dere og antall barn? Er dere unge har du god tid er dere eldre bør han forstå at han må bestemme seg snart og ikke holde deg i limbo 🙂

Anonymkode: 90abd...75d

Vi har 3, en på 12 og tvillinger på 9 .

jeg ble akkurat 34 år og han er 33 

Annonse

4 minutter siden, skrulletulla skrev:

Vi har 3 (12 år og tvillinger på 9) 

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har 3, en på 12 og tvillinger på 9 .

jeg ble akkurat 34 år og han er 33 

8 timer siden, skrulletulla skrev:

Vi har 3 (12 år og tvillinger på 9) 

Med så stor aldersforskjell har jeg droppet 4 mann tror jeg😏 Han blir jo enebarn... 

all ære til dere som orker å begynne på med småbarn igjen etter så mange år 😄

Anonymkode: bd716...86c

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Med så stor aldersforskjell har jeg droppet 4 mann tror jeg😏 Han blir jo enebarn... 

all ære til dere som orker å begynne på med småbarn igjen etter så mange år 😄

Anonymkode: bd716...86c

Hehe.. Den blir jo ikke enebarn, men skjønner hva du mener.. De aller fleste vennene våre og familie (søsken) har små barn eller venter, så den vil ikke være «alene» som liten siden vi er masse sammen med andre med små..:) Skremmer meg ikke å begynne på igjen (selvom jeg elsker å sove) jeg synes bare det ser koselig ut, barna har vokst altfor fort :( å vi er redd vi blir sittende her i et stille hus allerede som 40 åringer ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...