Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Vi har hatt barnebursdag på Leos lekeland der vi betalte 2500 kr.Når vi kommer der så har de dobbeltbooket så vi måtte få ett annet bursdagsrom å ble ikke tilbydd noe redusert pris. Når vi betaler så mye som 2500 kr for en bursdag så forventer jeg faktisk å få det rommet vi har bestillt eller en redusert pris.Hadde dere klaget på dette? Dumme mannen min betalte uten å si noe om at vi ikke var fornøyd. Anonymkode: 04cb8...b4f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 Tror jeg kanskje hadde forlangt en liten reduksjon, rart at de har klart å dobbeltbooke. Har hatt barnebursdag på Leos i mange år, aldri vært borti akkurat det. Men har vært minsfornøyd med andre ting som har kvalifisert til prisreduksjon Anonymkode: 5d7e8...55d
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #3 Skrevet 14. oktober 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tror jeg kanskje hadde forlangt en liten reduksjon, rart at de har klart å dobbeltbooke. Har hatt barnebursdag på Leos i mange år, aldri vært borti akkurat det. Men har vært minsfornøyd med andre ting som har kvalifisert til prisreduksjon Anonymkode: 5d7e8...55d Tror han ene var ny der for det var mye rot med bursdagen. Det er jo sånn at kun de som skal i min sønn skal få samme farge på armbåndet,men han delte jo ut samme farge til barn som skulle i bursdag til en helt annen.Å ga noen av våre gjester fikk grønt armbånd istedenfor rosa som de skulle ha.Men akkurat det er ikke så farlig for oss,vi visste uansett hvem som skulle i vår bursdag. Men å betale 2500 kr å ikke engang få riktig rom det synes jeg blir feil.Har faktisk sendt klage på det for 14 dager siden men de velger visst å ikke svare på klagen! Viser jo bare hvor useriøse de er! Anonymkode: 04cb8...b4f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #4 Skrevet 14. oktober 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror han ene var ny der for det var mye rot med bursdagen. Det er jo sånn at kun de som skal i min sønn skal få samme farge på armbåndet,men han delte jo ut samme farge til barn som skulle i bursdag til en helt annen.Å ga noen av våre gjester fikk grønt armbånd istedenfor rosa som de skulle ha.Men akkurat det er ikke så farlig for oss,vi visste uansett hvem som skulle i vår bursdag. Men å betale 2500 kr å ikke engang få riktig rom det synes jeg blir feil.Har faktisk sendt klage på det for 14 dager siden men de velger visst å ikke svare på klagen! Viser jo bare hvor useriøse de er! Anonymkode: 04cb8...b4f Uansett, de burde gitt reduksjon når det er de som har rotet. De burde vel også lært opp de nyansatte litt bedre. Hvis de ikke gidder å svare på klagen så er de useriøs, det er jeg helt enig i. Anonymkode: 5d7e8...55d
Det var en gang et menneske Skrevet 14. oktober 2018 #5 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg synes de godt kunne gitt litt avslag, men det bør tas opp der og da. Dumt at mannen din ikke gjorde det. Blir feil å først godta beløpet, for så å ombestemme seg. Dere har selvsagt lov til å klage, og det bør bli besvart.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #6 Skrevet 14. oktober 2018 er nok dessverre for seint og klage når han allerede har betalt,men jeg hadde jo tenkt lengre enn din mann Anonymkode: 9813a...975
oslofrk Skrevet 14. oktober 2018 #7 Skrevet 14. oktober 2018 Ring dem i morgen og be om å få snakke med sjefen. Forklar situasjonen på en hyggelig måte. Å få penger tilbake kan du nok glemte, men spør om muligheten til å få gavekort så dere kan dra og kose dere!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #8 Skrevet 14. oktober 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: er nok dessverre for seint og klage når han allerede har betalt,men jeg hadde jo tenkt lengre enn din mann Anonymkode: 9813a...975 Så langt ifra. Jeg klaget dagen etter feiringen, ikke til Leos men et tilsvarende lekeland i Lørenskog. Var rot få start til slutt. Fikk ny/neste bursdag gratis for tilsvarende antall. Anonymkode: 1f5e3...c4f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #9 Skrevet 15. oktober 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har hatt barnebursdag på Leos lekeland der vi betalte 2500 kr.Når vi kommer der så har de dobbeltbooket så vi måtte få ett annet bursdagsrom å ble ikke tilbydd noe redusert pris. Når vi betaler så mye som 2500 kr for en bursdag så forventer jeg faktisk å få det rommet vi har bestillt eller en redusert pris.Hadde dere klaget på dette? Dumme mannen min betalte uten å si noe om at vi ikke var fornøyd. Anonymkode: 04cb8...b4f Ja, hadde klaget og forventet minst 20% avslag. Anonymkode: 9a40d...e5f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #10 Skrevet 15. oktober 2018 5 hours ago, Anonym bruker said: Så langt ifra. Jeg klaget dagen etter feiringen, ikke til Leos men et tilsvarende lekeland i Lørenskog. Var rot få start til slutt. Fikk ny/neste bursdag gratis for tilsvarende antall. Anonymkode: 1f5e3...c4f da er du heldig, her jeg bor kommer vi ingen vei på verken leos eller eventyrfabrikken hvis det er allerede betalt Anonymkode: 9813a...975
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #11 Skrevet 15. oktober 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Tror han ene var ny der for det var mye rot med bursdagen. Det er jo sånn at kun de som skal i min sønn skal få samme farge på armbåndet,men han delte jo ut samme farge til barn som skulle i bursdag til en helt annen.Å ga noen av våre gjester fikk grønt armbånd istedenfor rosa som de skulle ha.Men akkurat det er ikke så farlig for oss,vi visste uansett hvem som skulle i vår bursdag. Men å betale 2500 kr å ikke engang få riktig rom det synes jeg blir feil.Har faktisk sendt klage på det for 14 dager siden men de velger visst å ikke svare på klagen! Viser jo bare hvor useriøse de er! Anonymkode: 04cb8...b4f Men var rommet mindre eller dårligere stand? Anonymkode: 99e34...0ed
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #12 Skrevet 15. oktober 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har hatt barnebursdag på Leos lekeland der vi betalte 2500 kr.Når vi kommer der så har de dobbeltbooket så vi måtte få ett annet bursdagsrom å ble ikke tilbydd noe redusert pris. Når vi betaler så mye som 2500 kr for en bursdag så forventer jeg faktisk å få det rommet vi har bestillt eller en redusert pris.Hadde dere klaget på dette? Dumme mannen min betalte uten å si noe om at vi ikke var fornøyd. Anonymkode: 04cb8...b4f Hva var forskjellen på rommene da? Anonymkode: 8a685...409
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #13 Skrevet 15. oktober 2018 Har samme generelle erfaring med barnebursdager på lekeland av ulike firmaer. Unge, tafatte og urutinerte ansatte som skal håndtere bursdagen jfr at man har kjøpt hele pakken... det skjer ikke. Ofte har vi som foreldre måtte ta regien selv og styre den ansatte gjennom. Håpløse greier som de tar seg godt betalt for. Rot og surr ikke ukjent fenomen. Heldigvis er våre barn over den type bursdager. Hadde alltid tidenes hodepine etter slike 'events'. Ta iallfall kontakt med leder og be om en slags kompensasjon. Lykke til. Anonymkode: b9c1b...081
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2018 #14 Skrevet 15. oktober 2018 Skriv en dårlig anmeldelse på google og Facebook og ikke forvent å få noe tilbake. Leo's har vist tidligere at de stikker halen mellom beina når ting går de imot. Anonymkode: 0c412...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå