Gå til innhold

IKEA og jyskmøbler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best i forhold til holdbarhet og lettest å sette sammen? Eller er det dårlig kvalitet? Hvilken kjede bruker dere til skap, skuffer og seksjoner?

Anonymkode: d1541...050

Skrevet

Definitivt IKEA. Jysk er elendig på alle måter. 

Anonymkode: d158c...651

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Definitivt IKEA. Jysk er elendig på alle måter. 

Anonymkode: d158c...651

Enig. 

Skrevet

Har to jysk kommoder og det kjøper jeg aldri mer. Skuffene ble ødelagt på begge etter kort tid. IKEA er bra 

Anonymkode: 8f710...8da

Skrevet (endret)

Det de tre over sier. Ikea holder, Jysk ramler fra hverandre etter en stund.

Endret av Himmel og hav
Skrevet

Vi har stuemøbler i heltre eik fra jysk, og de er stødige og solide😊

Anonymkode: ed73a...2b7

Skrevet

Støtter de andre. Absolutt IKEA. 

Skrevet

Ikea har stil og kvalitet. Jysk har ingen av delene.

Anonymkode: 48014...912

Skrevet

Men hvordan holder Jysk det gående da, år etter år?

Anonymkode: beba2...e71

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har to jysk kommoder og det kjøper jeg aldri mer. Skuffene ble ødelagt på begge etter kort tid. IKEA er bra 

Anonymkode: 8f710...8da

Og jeg som har kjøpt ein kommode i kabdrup serien fra jysk. Har ikke montert den enda 🙈 og det stemmer at den ene skuffa på jyskkommoden på badet gjekk fra hverandre (mannen mente det var mine monteringsegenskaper som var problemet) HI

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De har mange flere butikker rundt om i landet, så tilgjengelighet kombinert med pris er vel svaret. 

Skrevet

Jeg har av forskjellige årsaker "måtte" kjøpe noen møbler fra Jysk, og de jeg har kjøpt, har stort sett holdt bra for det meste. Men jeg vil likevel si at jeg foretrekker Ikea både når det gjelder stil og kvalitet. Jyskmøbler ser kjiipe ut og føles sånn også. 

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jysk er gode på sengetøy. Dessuten lever de godt på bestemødre som ikke orker å vandre hele IKEA, men som trenger en ekstra kommode. IKEA leverer mye bedre kvalitet på møbler.

Anonymkode: bd9fd...e5c

Skrevet

Jeg kjøpte spisestue og kommode på jysk for 12 år siden og de holder enda. 

Syns IKEA sine er finere da 

Anonymkode: 56652...e6c

Skrevet

IKEA har særdeles god kvalitet sammenlignet med Jysk. Jysk redder seg vel med sengetøy, overmadrasser, tekstiler, samt enklere tilgjengelighet for mange. Jeg har IKEA innen kommunegrensen, og foretrekker helt klart de ekstra, om enn få, kilometerne det er dit, framfor Jysk. 

Anonymkode: 53d69...398

Skrevet

Av erfaring kommer det helt an på HVA man kjøper. Utemøblene jeg kjøpte på jysk holder fortsatt etter ti år, og er like pene til tross for at de står ute hele året (under tak vel og merke), men har kjøpt et par kommoder på jysk, og de er jeg absolutt ikke like fornøyd med. Kommoden jeg kjøpte på ikea er derimot både pen og hel fortsatt.

Anonymkode: dd97b...814

Skrevet

Jeg opplever jysk og IKEA som nøyaktig like dårlige. kommodene er mildt sagt elendige 

Skrevet
5 timer siden, Tøystykke skrev:

Jeg opplever jysk og IKEA som nøyaktig like dårlige. kommodene er mildt sagt elendige 

Hvor handler du møbler? HI

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Antakelig fordi folk flest ikke har en Ikea i nærheten, mens Jysk har butikker overalt. Dvs, man blir nødt til å handle på jysk om man trenger billige møbler. 

Skrevet

Jysk bruker jeg stort sett til håndklær, alt sengen inneholder og gardinsystemer og utemøbler. Kan også kjøpe nips der. Ikea bruker jeg til resten. 

Så jeg mener de er gode på sine ting. 

Anonymkode: 8ce26...e5a

Skrevet

På Ikea har jeg ikke vært på flere år, men hagestolene er kjøpt på Jysk. Og de er like fine selv om de står ute hele året. Kommoder kjøper jeg sjelden på Jysk.

Skrevet

Syns IKEA har best kvalitet.På hagemøbler er jysk greit😊

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor handler du møbler? HI

Jeg handler ofte på jysk... Har ikke råd til dyrt.

Skrevet

Jeg har ikke noe erfaing med Jysk sine møbler. Men har gode og solide kommoder, seng og nattbord fra Ikea som jeg er veldig førnøyd med

Anonymkode: a0f09...84c

Skrevet

IKEA. 

Men, vi har lekerom til ungene i kjelleren. Der har vi oppbebaringshyller fra jysk. De har holdt greit altså. Men kjenner jo at det er dårlig kvalitet på de. 

Anonymkode: d55c2...0c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...