Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 Hei Hvilke signaler sender personen som plutselig sitter med armene i kors, under en samtale? -Følte meg plutselig litt ukomfortabel når personen «skiftet» kroppsspråk til denne stillingen... Anonymkode: 1d418...253
Pobie Skrevet 12. oktober 2018 #2 Skrevet 12. oktober 2018 Det kan være man er uinteressert eller har gått i forsvar. Det kan også være at personen fryser eller bare synes det er komfortabelt å sitte slik. Man må nesten se på hele personen for å vite hva det betyr. F eks hvis samtalen fortsatte som før og ellers var positiv og trivelig på alle måter er det mest sannsynlig en av de to siste tingene. Hvis dere diskuterte noe vanskelig og/eller personen plutselig ble stille kan det være førstnevnte.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #3 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg vil legge til "beskytte seg selv". Jeg føler meg mer beskyttet ved å ha armene slik og kan nok lett ende med dem slik hvis temaet er litt vanskelig for meg av en eller annen grunn. Anonymkode: dd7d6...038
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #4 Skrevet 12. oktober 2018 Supert, tusen takk!🙂 Anonymkode: 1d418...253
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #5 Skrevet 12. oktober 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei Hvilke signaler sender personen som plutselig sitter med armene i kors, under en samtale? -Følte meg plutselig litt ukomfortabel når personen «skiftet» kroppsspråk til denne stillingen... Anonymkode: 1d418...253 Jeg har problemer med nakke og skulder, så jeg slapper bedre av hvis jeg sitter med armene i kors. Men jeg vet at det kan se veldig defensivt ut, så jeg prøver å la være hvis det er noen som snakker og jeg vil vise at jeg er åpen for det. Men sklir fort tilbale hvis jeg ikke tenker på det. Anonymkode: e5a82...ed7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå