Gå til innhold

Julen nærmere seg og


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg lurer på dere alenemammaer kjøper gave til bf? jeg gjør ikke det, verken bursdag eller jul ,da ikke jeg får noe tilbake..

han får ting som gutten lager i bhg da, er det bra nok ?

og har noen forslag hva man kan ha i julekalender til en som blir 6år neste år?

Han leker svært lite,men er flink til og lære ting, veldig god på aktivitetsbøker,men blir litt dyrt og kjøpe 24 stk av de

Anonymkode: 2d19f...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg gjør det fra barnet. (Vi kjøper ofte noe sammen.) Gir også til lillebror der. Men her får jeg ofte noe tilbake i tillegg til at barnet jeg har med ny mann alltid får noe. Men jeg synes å gi noe barnet har laget er kjempebra og holder i massevis! Om du gir en eller to aktivitetsbøker kan det jo være kult med noen fine viskelær, blyanter o.l.? Vi har ikke pakker hver dag, men en litt større hver adventssøndag og sjokolade i uka. Synes det fungerer så fint og vi opplevde her at barna også synes det er mye koseligere. :) Vi voksne får også og alle åpner under fellesfrokosten.

Anonymkode: 7d328...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja så bra da :) at ting han lager i bhg holder :) Her får broren hans også gave,men ikke søsteren siden hun er i fosterhjem dessverre

Anonymkode: 2d19f...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sørger for at det er julepresang fra barna til ham. Men det er for barna sin del, ikke for hans.

Anonymkode: aa229...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt ikke. Fyren er en skikkelig dust, så fra meg får han ingenting. Mulig han får noe fra barnet når de lager noe i barnehagen. Han fortjener ikke det heller, men barnet vil nok heller det enn å være den eneste som ikke lager til pappaen sin. 

Anonymkode: dc473...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Anonym bruker said:

Så absolutt ikke. Fyren er en skikkelig dust, så fra meg får han ingenting. Mulig han får noe fra barnet når de lager noe i barnehagen. Han fortjener ikke det heller, men barnet vil nok heller det enn å være den eneste som ikke lager til pappaen sin. 

Anonymkode: dc473...5e6

far er helt okey her, og vi er gode venner,men synes det er feil at jeg kjøper noe fra barnet,når han aldri gjør det

Anonymkode: 2d19f...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barna synes det er viktig å kjøpe gave til far og broren de har hos far. Derfor kjøper jeg gave til de uten å forvente noe tilbake. Jeg får ikke noe fra far-barna, men det skal ikke drepe barnas behov for å glede pappaen deres.

Anonymkode: 27fe3...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Anonym bruker said:

Barna synes det er viktig å kjøpe gave til far og broren de har hos far. Derfor kjøper jeg gave til de uten å forvente noe tilbake. Jeg får ikke noe fra far-barna, men det skal ikke drepe barnas behov for å glede pappaen deres.

Anonymkode: 27fe3...46c

folk er forskjellige, gir ikke gave til noen , som ikke gir tlbake

Anonymkode: 2d19f...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inviteres bf til å feire julaften sammen med oss så her er det naturlig med gave. 

Anonymkode: 4da87...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Anonym bruker said:

Her inviteres bf til å feire julaften sammen med oss så her er det naturlig med gave. 

Anonymkode: 4da87...e26

oki, det skjer ikke her, da han har ny samboer

Anonymkode: 2d19f...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...