Gå til innhold

Noen som har Muuto dots som knagger i gangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på slike, men lurer på om jakkene henger godt på de største? Og er de minste så små at vanlige hemper i jakker passer? Synes de er veldig fine, men skal jo være praktisk også.

Anonymkode: 6acc4...18c

Skrevet

Jakker ganger godt på de største, men henger liksom kragen (eller hetta) over knaggen. Får ikke henmpa over de minste vi har, men usikker på om det finnes mindre? Vi bruker knaggen til gjester. Fastboende bruker garderobeskapet😊

Anonymkode: 05163...002

Skrevet

Muuto dots er vel et eksempel på kul design som ikke er så veldig funksjonell

Anonymkode: d0aa9...52b

Skrevet

Jeg tenker at det må henge veldig lite på dem for at de skal komme til sin rett, og da er jo litt av poenget borte. Men kunne godt tenkt meg som gjesteknagg. 

Vi har store skyvedører fra gulv til tak i gangen, med praktisk innredning bak. Mistenker at barna raskt ville overlesset gjesteknaggene for å slippe å bruke garderoben🙈

Anonymkode: a1ef1...251

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at det må henge veldig lite på dem for at de skal komme til sin rett, og da er jo litt av poenget borte. Men kunne godt tenkt meg som gjesteknagg. 

Vi har store skyvedører fra gulv til tak i gangen, med praktisk innredning bak. Mistenker at barna raskt ville overlesset gjesteknaggene for å slippe å bruke garderoben🙈

Anonymkode: a1ef1...251

Er tenkt som gjesteknagg her også. Vi har egne knagger i rommet ved siden av. Det er derfor jeg kunne tenke meg disse for de er dekorative når det ikke henger noe der, men samtidig så er det irriterende om alle jakkene ender på gulvet for det er vanskelig å få de til å henge 😜

Hu

Skrevet

Ikke noe problem å henge jakker på, detter ikke av - men du kan ikke bruke hempene på jakka. 

Brukt som gjesteknagger her også, samt at jeg henger veska mi på den. 

Anonymkode: cc901...677

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke noe problem å henge jakker på, detter ikke av - men du kan ikke bruke hempene på jakka. 

Brukt som gjesteknagger her også, samt at jeg henger veska mi på den. 

Anonymkode: cc901...677

Så bra 😃 men hvis dere har mange gjester, som feks på julaften. Er det plass til flere jakker oppå hverandre? Tenkte å kjøpe en pk med fem og en til veska mi. Vi har stumtjener nå og den rommer mange jakker, så vil jo ikke bytte til noe som har plass til færre jakker... 😊

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...