Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Eller må det være lettkokte? F.eks i proteinrundstykker Hva er egentlig forskjellen på de to typene? Anonymkode: a88dc...c46
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg baker mye og bruker havremel istedenfor havregryn, det selger de på alle matbutikker. Du kan også kjøre havregryn i stavmikseren eller blender for å få mel. Synes baksten blir mindre smuldret med havremel. Anonymkode: 2372b...d0e
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg baker mye og bruker havremel istedenfor havregryn, det selger de på alle matbutikker. Du kan også kjøre havregryn i stavmikseren eller blender for å få mel. Synes baksten blir mindre smuldret med havremel. Anonymkode: 2372b...d0e Hmm, kanskje jeg kan bruke det heller ja. Det har jeg i skapet, men har aldri brukt det. Men kan jeg bruke samme mål sånn ca, 1dl havregryn = 1 dl havremel? Takk for tips Hi Anonymkode: a88dc...c46
Pobie Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 Er vel ikke verre enn at du prøver og ser hvordan de blir? Det er ingen fasit på hvordan man baker, du kan lage dem slik du selv foretrekker.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #5 Skrevet 8. oktober 2018 4 timer siden, Pobie skrev: Er vel ikke verre enn at du prøver og ser hvordan de blir? Det er ingen fasit på hvordan man baker, du kan lage dem slik du selv foretrekker. Det er det helt sikkert, men jeg er ikke bakevant i det hele tatt, kan man pent si 😂 Hi Anonymkode: a88dc...c46
amandine Skrevet 8. oktober 2018 #6 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg bruker alltid havregryn i brød, enten store eller lettkokte. Jeg pleier å la dem trekke til seg væsken først før jeg fortsetter. Slik får du saftig og holdbar bakst. Spiller ingen rolle hvilken type.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #7 Skrevet 8. oktober 2018 5 minutter siden, amandine skrev: Jeg bruker alltid havregryn i brød, enten store eller lettkokte. Jeg pleier å la dem trekke til seg væsken først før jeg fortsetter. Slik får du saftig og holdbar bakst. Spiller ingen rolle hvilken type. Takk for tips Hi Anonymkode: a88dc...c46
amandine Skrevet 8. oktober 2018 #8 Skrevet 8. oktober 2018 (endret) 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips Hi Anonymkode: a88dc...c46 Veldig godt i bolledeig også, start med litt havregryn og litt kokende vann og lag " bollehev " google det så finner du gode oppskrifter. Jeg knoter sånn med å linke fra tlf Endret 8. oktober 2018 av amandine
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #9 Skrevet 8. oktober 2018 Akkurat nå, amandine skrev: lag " bollehev " Hemm, ? Hi Anonymkode: a88dc...c46
amandine Skrevet 8. oktober 2018 #10 Skrevet 8. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hemm, ? Hi Anonymkode: a88dc...c46 He he he se det jeg redigerte 🤣
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #11 Skrevet 8. oktober 2018 5 minutter siden, amandine skrev: He he he se det jeg redigerte 🤣 Hmm, ble ikke så mye klokere i grunn 🤣 Hi Anonymkode: a88dc...c46
amandine Skrevet 8. oktober 2018 #12 Skrevet 8. oktober 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hmm, ble ikke så mye klokere i grunn 🤣 Hi Anonymkode: a88dc...c46 Google bollehev og finn oppskriften fra godt brød blant annet
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #13 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg bruker alltid store havregryn samme hva det står i oppskriften. Synes de store smaker bedre. Anonymkode: 0e0f4...aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå