Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg trenger gasbind for å lage spøkelser til Halloween, men finner bare gasbind på rull, typisk noen få cm brede. Jeg vil gjerne ha større stykker, slik at jeg kan lage store spøkelser. Noen som vet hvor det er å få kjøpt? Takk! 😊👻 Anonymkode: 619f4...9cd
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Ingen som vet? Anonymkode: 619f4...9cd
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 Prøv f eks norengros butikker Anonymkode: cf6da...67d
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 Har kjøpt det på apoteket. Panduro, sløyddetaljer, norengros, maske osv kan også ha slikt. Vet pappa hadde endel slikt på jobb og de må jo ha fått tak i slikt i butikker som norengros osv. Vet han for første gang var på apotek i fjor, så han har hvertfall ikke kjøpt det de hadde på jobb der. Men bor du i nærheten av en stoff og stil butikk vil jeg heller anbefale deg å gå dit. Innimellom har de stoff som kan ligne, det er også veldig mye billigere. Anonymkode: 588c9...123
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #5 Skrevet 7. oktober 2018 Jysk har gasskluter om det hjelper Anonymkode: 1bcdb...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå