Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #26 Skrevet 6. oktober 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Følger helt med og har full kontroll, så det kan du ta helt med ro. Han har lært seg flytende engelsk, fransk og italiensk på den måten. 😊 Anonymkode: 66c9f...0b8 En 10 åring som har lært seg flytende engelsk, fransk og italiensk via fortnite? 😂 hvor mange timer til dagen spiller han? Anonymkode: d1aa5...fec
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #27 Skrevet 6. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: En 10 åring som har lært seg flytende engelsk, fransk og italiensk via fortnite? 😂 hvor mange timer til dagen spiller han? Anonymkode: d1aa5...fec Han er ikke en vanlig tiåring.. Han spiller to timer i hverdagen og fire timer lørdag og søndag. Anonymkode: 66c9f...0b8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #28 Skrevet 6. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Han er ikke en vanlig tiåring.. Han spiller to timer i hverdagen og fire timer lørdag og søndag. Anonymkode: 66c9f...0b8 Han er ikke en vanlig tiåring....fordi han spiller for mye på ett spill som har 12 års aldersgrense. Og det er krise at han ikke kan spille nå. Han er nå utestengt for en tid/permanent og mamma prøver å unnskylde han. Og selvsagt få han inn i spillet igjen. Og nei, han lærer ikke engels, fransk og italiensk flytende av dette! Anonymkode: 5e404...66c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #29 Skrevet 6. oktober 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er ikke en vanlig tiåring.. Han spiller to timer i hverdagen og fire timer lørdag og søndag. Anonymkode: 66c9f...0b8 Uansett uvanlig eller ei, tiåringer bør vel absolutt ikke spille 18 timer i uka! Anonymkode: 53e02...37a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #30 Skrevet 6. oktober 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er ikke en vanlig tiåring....fordi han spiller for mye på ett spill som har 12 års aldersgrense. Og det er krise at han ikke kan spille nå. Han er nå utestengt for en tid/permanent og mamma prøver å unnskylde han. Og selvsagt få han inn i spillet igjen. Og nei, han lærer ikke engels, fransk og italiensk flytende av dette! Anonymkode: 5e404...66c Og hvordan vet du at han ikke lærer det? Anonymkode: 66c9f...0b8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #31 Skrevet 6. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uansett uvanlig eller ei, tiåringer bør vel absolutt ikke spille 18 timer i uka! Anonymkode: 53e02...37a Han spiller fra kl 6.30-7.30 og fra 14.30-15.30. I helgene fra ca 6.30-10.30. Resten av tiden er fylt med andre ting. Det går helt fint. Har du spilt Fortnite selv? Det er jaggu mange andre tiåringer som er der inne, så det er nok ikke så uvanlig. Anonymkode: 66c9f...0b8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #32 Skrevet 6. oktober 2018 4 hours ago, Anonym bruker said: Hahaha, ny ip ved restart? Jeg dæver! 😂 Anonymkode: 65964...eb0 Det må du gjerne gjøre, Butthead. Anonymkode: 28cfe...8b6
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #33 Skrevet 6. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Og hvordan vet du at han ikke lærer det? Anonymkode: 66c9f...0b8 Vel, logikk. En tiåring kan ikke lære fire språk flytende gjennom ett spill. Vel, hvis han er Leonardo da Vinci. Men tviler på at han er det. Anonymkode: 5e404...66c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #34 Skrevet 6. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vel, logikk. En tiåring kan ikke lære fire språk flytende gjennom ett spill. Vel, hvis han er Leonardo da Vinci. Men tviler på at han er det. Anonymkode: 5e404...66c Det er ikke så langt unna, faktisk. Hans iq er ikke så langt unna Albert Einsteins. Alle er ikke A4. Anonymkode: 66c9f...0b8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #35 Skrevet 6. oktober 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke så langt unna, faktisk. Hans iq er ikke så langt unna Albert Einsteins. Alle er ikke A4. Anonymkode: 66c9f...0b8 Da tviler jeg på at han trenger hjelp av mamma for få ny ip. Anonymkode: 599a2...03b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #36 Skrevet 6. oktober 2018 https://www.dt.no/meninger/politikk-og-samfunn/debatt/fortnite-larer-barn-samarbeid-problemlosning-og-konsentrasjon-ikke-hvordan-man-dreper/o/5-57-877859#am-commentArea Anonymkode: 94353...65c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #37 Skrevet 6. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Han spiller fra kl 6.30-7.30 og fra 14.30-15.30. I helgene fra ca 6.30-10.30. Resten av tiden er fylt med andre ting. Det går helt fint. Har du spilt Fortnite selv? Det er jaggu mange andre tiåringer som er der inne, så det er nok ikke så uvanlig. Anonymkode: 66c9f...0b8 Jeg spiller ikke Fortnite selv, er voksen og har jobb, så jeg sørger for at jeg ikke bruker resten av døgnet foran pc. Selvfølgelig gjør jeg ikke alt rett her i verden, men jeg vil gjerne at datteren min får oppmerksomhet enn at jeg sitter med nesa i et spill eller på mobilen. Datteren min på 11 kan nok spille en time eller to innimellom, men det er langt fra 18 timer. Venner, fotball, håndball, hest og være sammen går foran spill på pc! Anonymkode: 53e02...37a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #38 Skrevet 6. oktober 2018 Oioioioi , her er ikke mor mottakelig for at det hun eller sønnen gjør ikke alltid er perfekt 🤭 De tar alle de rette valgene, og er både smarte og ufeilbare ! Så hvorfor hun søker hjelp i dette forumet er meg en gåte .😎 Anonymkode: 5fcff...6f3
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #39 Skrevet 7. oktober 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: En 10 åring som har lært seg flytende engelsk, fransk og italiensk via fortnite? 😂 hvor mange timer til dagen spiller han? Anonymkode: d1aa5...fec Ja, det tenkte jeg og, skremmende hvis han snakker flyetende ut fra ett spill Anonymkode: 44bb4...565
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #40 Skrevet 7. oktober 2018 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det tenkte jeg og, skremmende hvis han snakker flyetende ut fra ett spill Anonymkode: 44bb4...565 Ikke bare fra Fortnite. Han har snakket med barn fra andre land siden han var 8 år. Anonymkode: 66c9f...0b8
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #41 Skrevet 7. oktober 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg spiller ikke Fortnite selv, er voksen og har jobb, så jeg sørger for at jeg ikke bruker resten av døgnet foran pc. Selvfølgelig gjør jeg ikke alt rett her i verden, men jeg vil gjerne at datteren min får oppmerksomhet enn at jeg sitter med nesa i et spill eller på mobilen. Datteren min på 11 kan nok spille en time eller to innimellom, men det er langt fra 18 timer. Venner, fotball, håndball, hest og være sammen går foran spill på pc! Anonymkode: 53e02...37a Men hun har kanskje en telefon som hun bruker litt tid på? Det har ikke min sønn. En time om morgenen og en time på ettermiddagen er ikke så mye. Det er en hobby på lik linje med hest og fotball. Han er speider, han sykler og han er aktiv på andre måter. Null problem! Anonymkode: 66c9f...0b8
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #42 Skrevet 7. oktober 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hun har kanskje en telefon som hun bruker litt tid på? Det har ikke min sønn. En time om morgenen og en time på ettermiddagen er ikke så mye. Det er en hobby på lik linje med hest og fotball. Han er speider, han sykler og han er aktiv på andre måter. Null problem! Anonymkode: 66c9f...0b8 Hvis han blir så desperat av ikke å få spille er det jo et problem, men send en mail og be om begrunnelse for utestengelsen så finner dere nok ut av det. Anonymkode: 599a2...03b
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #43 Skrevet 7. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hun har kanskje en telefon som hun bruker litt tid på? Det har ikke min sønn. En time om morgenen og en time på ettermiddagen er ikke så mye. Det er en hobby på lik linje med hest og fotball. Han er speider, han sykler og han er aktiv på andre måter. Null problem! Anonymkode: 66c9f...0b8 En sittestillende hobby som tar 18 timer i uka? Ved siden av skole og lekser som også er sittestillende. Det er mer enn en fulltidstilling på jobb det.. Beklager, uansett hvordan du vrir og vender på det, så er ikke dette positivt! Anonymkode: 53e02...37a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #44 Skrevet 7. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis han blir så desperat av ikke å få spille er det jo et problem, men send en mail og be om begrunnelse for utestengelsen så finner dere nok ut av det. Anonymkode: 599a2...03b Og han må gjerne sende fire mail, på norsk, engelsk, fransk og italiensk.... Anonymkode: 5e404...66c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #45 Skrevet 7. oktober 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og han må gjerne sende fire mail, på norsk, engelsk, fransk og italiensk.... Anonymkode: 5e404...66c Det har vi gjort👍😊 Anonymkode: 66c9f...0b8
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #46 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg er sjokkert! Hvis din sønn er så smart burde du jo vite at hvis han skal bli noe stort i verden nå, så burde han ha lært seg kinesisk! Det er der fokuset er nå. Kina er fremtiden. Du har virkelig feilet... Anonymkode: 5e404...66c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #47 Skrevet 7. oktober 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er sjokkert! Hvis din sønn er så smart burde du jo vite at hvis han skal bli noe stort i verden nå, så burde han ha lært seg kinesisk! Det er der fokuset er nå. Kina er fremtiden. Du har virkelig feilet... Anonymkode: 5e404...66c God idé! Det er ganske stor tidsforskjell med Kina, så det er ikke så mange som er online når han er online. Han har allerede hoppet over to klassetrinn og trenger litt mer utfordringer. Kanskje en privatlærer i kinesisk kunne vært noe. Uansett, så har han funnet ut av problemet med PC’en og Fortnite nå. Anonymkode: 66c9f...0b8
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #48 Skrevet 7. oktober 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: God idé! Det er ganske stor tidsforskjell med Kina, så det er ikke så mange som er online når han er online. Han har allerede hoppet over to klassetrinn og trenger litt mer utfordringer. Kanskje en privatlærer i kinesisk kunne vært noe. Uansett, så har han funnet ut av problemet med PC’en og Fortnite nå. Anonymkode: 66c9f...0b8 Hva skjedde? Og hvordan fikk han det til? Anonymkode: ea254...5a2
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #49 Skrevet 7. oktober 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva skjedde? Og hvordan fikk han det til? Anonymkode: ea254...5a2 Vet ikke helt hva som skjedde. Han fikk en feilmelding om at han brukte VPN. Nå nullstiller han hele PC’en. Det hjelper sannsynligvis. Anonymkode: 66c9f...0b8
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #50 Skrevet 7. oktober 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke helt hva som skjedde. Han fikk en feilmelding om at han brukte VPN. Nå nullstiller han hele PC’en. Det hjelper sannsynligvis. Anonymkode: 66c9f...0b8 Får håpe det. Kjedelig når man blir utestengt på den måten. Anonymkode: ea254...5a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå