Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Sønnen min har blitt «bannet» av fortnite med ip-adressen vår. Han er desperat. Har ikke jukset eller noe. Noen som her erfaring og har klart å fikse det? Anonymkode: 66c9f...0b8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Noe må han jo ha gjort. Aldri hørt om. Anonymkode: 3b2f5...98a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 Han har jo gjort noe, ellers hadde han ikke blitt hevet ut Anonymkode: 2ae85...9d0
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 Det kan godt hende, men spørsmålet er hvordan man km fikse det? Anonymkode: 66c9f...0b8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #5 Skrevet 6. oktober 2018 Klart han har gjort noe. La ham ta straffen og håpe at han lærer noe av det Anonymkode: e5584...5d8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #6 Skrevet 6. oktober 2018 I følge fjortisen her kan man bli permanent «bandet» hvis man laster ned hacks fra nettet og bruker dem for å vinne, eller hvis man kjøper en bruker. Man kan også bli midlertidig bandet hvis to venner spiller solo og ender opp i samme spill, for så å samarbeide om å vinne. I følge mannen kan man resette ip-adressen, men jeg er teknologisk utviklingshemmet, så aner ikke hvordan. Tror man må kontakte leverandøren eller noe. Anonymkode: 57844...d6b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #7 Skrevet 6. oktober 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kan godt hende, men spørsmålet er hvordan man km fikse det? Anonymkode: 66c9f...0b8 Hvorfor skal du fikse det? Anonymkode: c62cc...63d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #8 Skrevet 6. oktober 2018 Hvorfor bryr du deg? DET ER ET SPILL! ta ham med ut i skogen og lær ham å tenne bål og grille pølser. Og spikke grillpinner Anonymkode: 13f10...2f2
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #9 Skrevet 6. oktober 2018 1 hour ago, Anonym bruker said: Sønnen min har blitt «bannet» av fortnite med ip-adressen vår. Han er desperat. Har ikke jukset eller noe. Da juger han. Anonymkode: 28cfe...8b6
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #10 Skrevet 6. oktober 2018 Teoretisk sett kan det jo ha skjedd en feil og det kan hende han har gjort noe galt uten å vite det, men det er mye mer sansynlig at han godt vet hva som er grunnen, men ikke vil innrømme det. Du kan jo sende en mail til selskapet og be om å få tilsendt grunnlaget for utestengelsen. Anonymkode: 599a2...03b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #11 Skrevet 6. oktober 2018 1 hour ago, Anonym bruker said: Det kan godt hende, men spørsmålet er hvordan man km fikse det? Anonymkode: 66c9f...0b8 Du kan prøve å slå av modemet, vente 30 sekunder og så slå det på igjen. Hvis du er heldig får dere ny IP-adresse. Anonymkode: 28cfe...8b6
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #12 Skrevet 6. oktober 2018 Er det ikke litt dumt å bare rydde opp etter han? Hva lærer han da? At når han får konsekvenser for ting han har gjort, er det bare å klage til mamma, så fikser hun opp i det... Han burde ta «straffen» sin og heller finne på noe annet å gjøre når han ikke klarer å holde seg innenfor spillreglene. Anonymkode: cfade...ff5
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #13 Skrevet 6. oktober 2018 Hvor gammel er han? Jeg ville startet med å sende en mail til dem og spurt hva han har gjort, hvilke regler han har brutt. Så ville jeg alt etter hvor gammel han er tatt det derfra, først og fremst forklart han hvilke regler han har brutt så han skjønner det. Om jeg hadde "ordnet opp" eller ikke kommer helt an på hva som har skjedd. Anonymkode: 7a1af...79c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #14 Skrevet 6. oktober 2018 Han må ha gjort noe. Send dem mail og prøv å fiks det først etter han har kommet med hva han gjorde, så han ikke gjør det igjen. Men hvor gammel er han? Anonymkode: 0f327...bfa
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #15 Skrevet 6. oktober 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Du kan prøve å slå av modemet, vente 30 sekunder og så slå det på igjen. Hvis du er heldig får dere ny IP-adresse. Anonymkode: 28cfe...8b6 Hahaha, ny ip ved restart? Jeg dæver! 😂 Anonymkode: 65964...eb0
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #16 Skrevet 6. oktober 2018 Hvor kommer denne blinde tiltroen til de som styrer i spill fra? Jeg har ikke spilt Fortnite, men jeg ble også kastet ut av et spill en gang uten å ha gjort noe galt. De trodde jeg brukte et eller annet program til å spille fordi jeg var veldig mye pålogget til alle døgnets tider. (Det var før jeg fikk barn altså. 😛 ) Og hvis de som har myndighet til å kaste ut folk har bestemt seg for at du har gjort noe galt, så er det nok, man må ikke gjennom en rettssak først. Men har han ikke fått noe info om hva han har gjort og om han er bannet midlertidig eller permanent? Anonymkode: 370f6...fde
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #17 Skrevet 6. oktober 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: I følge fjortisen her kan man bli permanent «bandet» hvis man laster ned hacks fra nettet og bruker dem for å vinne, eller hvis man kjøper en bruker. Man kan også bli midlertidig bandet hvis to venner spiller solo og ender opp i samme spill, for så å samarbeide om å vinne. I følge mannen kan man resette ip-adressen, men jeg er teknologisk utviklingshemmet, så aner ikke hvordan. Tror man må kontakte leverandøren eller noe. Anonymkode: 57844...d6b Kan du spørre hvordan man gjør det? 😉 Anonymkode: 66c9f...0b8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #18 Skrevet 6. oktober 2018 Takk for svar. Han er 10 år og jeg stoler på han. Han er speider, så er mye i skog og mark. Ingen fare, men takk for at dere bryr dere. Litt kjipt å bli utestengt for alltid. Han har venner over hele verden i det spillet og han vil gjerne snakke og spille med dem. Anonymkode: 66c9f...0b8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #19 Skrevet 6. oktober 2018 Fortnite har 12 års aldersgrense og anbefales ikke til yngre barn. Les litt på barnevakten.no og lær deg spillet så ser du at dette er ikke et spill for 10 åringer. Han har gjort noe ulovlig inne på spillet og blitt kastet ut. 14 og 16 åringene her sier det skal mye til for å bli bannet for alltid, så her vet han hva han har gjort. Er han 10 år og spiller så mye at det er krise at han blir kastet ut, har venner over hele verden så spiller han nok skytespill altfor mye. Du som mor burde også hatt tilsyn med han når en så liten gutt sitter å spiller skytespill. Tydelig at du ikke aner særlig om spillet siden han klarer lure deg med at det ikke er hans feil. Skummelt. Anonymkode: d1aa5...fec
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #20 Skrevet 6. oktober 2018 Ta kontakt med nettleverandøren din å få ny ip ad, det koster 10 kr. 😉 Anonymkode: 726a2...13f
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #21 Skrevet 6. oktober 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Han er 10 år og jeg stoler på han. Han er speider, så er mye i skog og mark. Ingen fare, men takk for at dere bryr dere. Litt kjipt å bli utestengt for alltid. Han har venner over hele verden i det spillet og han vil gjerne snakke og spille med dem. Anonymkode: 66c9f...0b8 En 10-åring med venner over hele verden via nettspill?? Her bør du følge litt mer med i svingene!! Anonymkode: 5d1b0...b72
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #22 Skrevet 6. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hahaha, ny ip ved restart? Jeg dæver! 😂 Anonymkode: 65964...eb0 Gjør det, du. Anonymkode: 07d00...2ff
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #23 Skrevet 6. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hahaha, ny ip ved restart? Jeg dæver! 😂 Anonymkode: 65964...eb0 Routeren min gir meg det,eller ved å resette de som er koblet til i adminpanelet. Anonymkode: 14ec7...312
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #24 Skrevet 6. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: En 10-åring med venner over hele verden via nettspill?? Her bør du følge litt mer med i svingene!! Anonymkode: 5d1b0...b72 Følger helt med og har full kontroll, så det kan du ta helt med ro. Han har lært seg flytende engelsk, fransk og italiensk på den måten. 😊 Anonymkode: 66c9f...0b8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #25 Skrevet 6. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Fortnite har 12 års aldersgrense og anbefales ikke til yngre barn. Les litt på barnevakten.no og lær deg spillet så ser du at dette er ikke et spill for 10 åringer. Han har gjort noe ulovlig inne på spillet og blitt kastet ut. 14 og 16 åringene her sier det skal mye til for å bli bannet for alltid, så her vet han hva han har gjort. Er han 10 år og spiller så mye at det er krise at han blir kastet ut, har venner over hele verden så spiller han nok skytespill altfor mye. Du som mor burde også hatt tilsyn med han når en så liten gutt sitter å spiller skytespill. Tydelig at du ikke aner særlig om spillet siden han klarer lure deg med at det ikke er hans feil. Skummelt. Anonymkode: d1aa5...fec Har full kontroll. Fortnite er et ganske harmløst spill. Jeg har spilt mye sammen med han. Anonymkode: 66c9f...0b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå