Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #1 Skrevet 3. oktober 2018 Ingen av oss har noengang spist fiskekaker, så vi har virkelig ikke peiling Hva har du til fiskekaker? Bruker man saus? Har det i brød? Poteter, ris, grønnsaker? Er det noen fiskekaker du kan anbefale? Er det noen jeg bør styre unna? Anonymkode: b02b7...297
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #2 Skrevet 3. oktober 2018 Ris, wokgrønnsaker og sweet chili saus. Evt i pitabrød med salat. Anonymkode: c0eed...e86
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #3 Skrevet 3. oktober 2018 Stekte fiskekaker med potet, stekt løk og raspet gulrot. Fiskekaker i brunsaus med div tilbehør. Fiskekaker i pitabrød med div salat. Anonymkode: a9966...26a
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #4 Skrevet 3. oktober 2018 Det varierer, men oftes er det fiskekaker, potet/pasta, raspa gulrøtter, raspa agurk, hvit saus med purre eller rømmesaus med purre. Vet noen bruker carrysaus eller brunsaus. For meg er det bare purresaus av ulike slag som gjelder også liker jeg pasta bedre enn potet. Igår laget jeg hvitsaus med hvitløk og purre, blandet inn bittesmå biter av brokkoli, erter, raspet gulerot og blandet inn i pastaen. Hadde det til fiskepinner, det hadde passet til fiskepinner også. Lager du tykk hvit saus med gressløk og blander det med potetterninger har du også ett greit tilbehør til fiskekaker. Dette kan gjøres med andre type sauser også, eller tilsette litt lrydder for mer smak. Anonymkode: ece42...e67
skinnfilla Skrevet 3. oktober 2018 #5 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg lager gjerne hvit saus og kokt gulrot og erter. Kokt potet. Eller sliderbrød og salat
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #6 Skrevet 3. oktober 2018 Fiskekaker med kokt potet, raspa gulrot og eple, flatbrød og smelta smør (gjerne med kokt egg i). Anonymkode: 106bc...9af
Love my kidz Skrevet 3. oktober 2018 #7 Skrevet 3. oktober 2018 Hvis jeg steker de er det godt med poteter og raspa gulrot og så bruker jeg stekesjyen, altså smøret jeg steker i. Men av og til lager jeg brun saus og har da fiskekakene rett oppi som de er uten steking. Samme tilbehør, altså poteter og gulrot.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #8 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg spiser kun hjemmelagde fiskekaker rett fra panna med en gang de er laget, uten noe tilbehør. Hjemme hos mamma har vi hatt fiskekaker med potet, grønnsaker, makaronistuing og brun saus Mannen spiser stekte fiskekaker på brød. Anonymkode: 1ed0b...c78
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #9 Skrevet 3. oktober 2018 Med poteter, remulade, raspet gulrot/ kokte grønnsaker som gulrot, erter, brokkoli. Anonymkode: 98d2a...4a0
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #10 Skrevet 3. oktober 2018 Enten i brun saus med poteter og brokkoliblanding, eller stekt med potetmos, raspet gulrot og dressing laget av halvt om halvt med rømme og majones + litt sweet chilisaus. Anonymkode: ad086...788
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #11 Skrevet 3. oktober 2018 I barnehagen pleier vi å ha de i hamburgerbrød, med salat, tomat, og diverse tilbehør 🙂 Anonymkode: 202ad...4f0
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #12 Skrevet 3. oktober 2018 Brun saus, poteter, makaroni eller delt spaghetti og grønnsaker Anonymkode: effd3...774
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #13 Skrevet 3. oktober 2018 Hjertefiskekaker er de beste Anonymkode: effd3...774
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #14 Skrevet 3. oktober 2018 Tusen takk for alle tips Anonymkode: b02b7...297
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #15 Skrevet 3. oktober 2018 Karriremulade, tomatrisotto og smørstekt asparges Anonymkode: e8b03...8ab
koro51 Skrevet 3. oktober 2018 #16 Skrevet 3. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Karriremulade, tomatrisotto og smørstekt asparges Anonymkode: e8b03...8ab Det skal jeg jommen meg prøve! Hørtes fantastisk ut!
jojoen Skrevet 3. oktober 2018 #17 Skrevet 3. oktober 2018 Jøss. Her var det mye rart! Trodde vi var vanlig, man ser at det ikke er noen fasit. Hos oss er det som følger: Små fiskekaker spiser vi med bryn saus, kokt potet og kokt brokkoli/blomkål Fiskeburger spiser vi enten med hjemmelaget potetmos og kokte grønnsaker eller med potetbåter i ovnen, tomat, agurk, salat, avocado ol i burgerbrød
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå