Gå til innhold

Casa del papel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sett nesten hele sesong hittil. Den inneholder en del vold og sex, så 16+ er vel riktig. Men den er riktignok langt ifra den mest voldelige serien jeg har sett foreløpig. Liker at de ikke har gjort den så brutal.

Forøvrig en fantastisk serie! ❤️

Anonymkode: 846e6...391

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har sett nesten hele sesong hittil. Den inneholder en del vold og sex, så 16+ er vel riktig. Men den er riktignok langt ifra den mest voldelige serien jeg har sett foreløpig. Liker at de ikke har gjort den så brutal.

Forøvrig en fantastisk serie! ❤️

Ok, så 14 er litt tidlig, selv om hun har veldig lyst?

Anonymkode: 02e3b...9b7

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok, så 14 er litt tidlig, selv om hun har veldig lyst?

Anonymkode: 02e3b...9b7

Jeg er litt pysete og synes kanskje det. Selv om det ikke er mer vold enn nødvendig er den lagt opp litt sånn at man aldri vet når det kommer på en måte. Jeg sitter litt ytterst på stolen når jeg ser den. Men som sagt; jeg er lite glad i vold på film. Den har mange andre gode kvaliteter; humor, kjærlighet, personligheter man blir glad i. Så det vanner det jo litt ut. Men ganske grafiske sexscener selv om det ikke er så mange av dem. Du kan jo se et par episoder alene og så dømme ut ifra det? Den er virkelig verdt å se! Men se den på spansk og ikke den dubbede, engelske versjonen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...