Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Har et smalt vaskerom der det ikke er plass til vanlig tørkestativ med vinger. Er såvidt plass til et slikt der man tørker i høyden og som foldes ut som et trekkspill, men da må man smyge seg forbi det, så er ikke plass til et slikt i sonen foran vaskemaskinen. Synes det vi har er upraktisk også siden klærne blir hengende utenpå hverandre og det er plass til få klær og trenger derfor tips om andre tørkestativer. Finnes det smale tørkestativer som henger på veggen og kan foldes ut og inn når de er i bruk/ikke i bruk eller som eventuelt kan heises opp i taket eller henger i taket og kan heises ned når man skal henge opp? Hvordan tørker andre med smale og små vaskerom? Her tørkes det hovedsakelig på stua og det er jeg lei av... Anonymkode: 20d9c...a55
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 En veninne har akkurat satt opp Algot system på vaskerommet, og det hadde fungert på ett lite vadkerom. Hun har kurver nederst, hylleplater slik at hun har en benk til å brette på og over der har hun buksehengere og tørkestativ. Hun var litt nyskjerrig på om det fungerte greit til å tørke med, det gjorde det. Hun har fått utnyttet plassen fra gulv til tak, dermed virker det lille vaskerommet nå stort. https://m2.ikea.com/no/no/cat/algot-systemet-11468/ Anonymkode: a67a3...583
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 Tørketrommel. Det som ikke tåler tromling, blir tørket på kleshengere i stua. Det går ganske fort, så unngår den sure lukta som ofte blir i klær som tørkes på stativ inne. Anonymkode: 52c3e...5e3
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 https://torkestativ.no Dette! Har det selv, og det er helt genialt! Anonymkode: 5b3a2...23b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 https://torkestativ.no Anonymkode: 5b3a2...23b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #6 Skrevet 2. oktober 2018 Takk for svar! Tro det eller ei, men Algot blir for bredt. Rommet er virkelig smalt... Har tørketrommel og tørker en del i den, men vil kunne tørke en del på stativ også for at det ikke skal bli så slitt. Torkestativ.no sitt så genialt ut! Det tror jeg faktisk at kan fungere! Det eneste er at begge kortveggene er opptatt. På den ene kortveggen er det dør og på den andre kortveggen står tørketrommelen med trådkurver til sortering av skittentøy oppå. Er det mulig å plassere snorfestene på langveggen istedenfor på kortveggen? Isåfall virker dette stativet genialt! Går det an å henge opp ting på det med klesklyper? Dere som linket til det, har dere det selv og virker det solid og varig? (Er jo ikke helt billig). Anonymkode: 20d9c...a55
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #7 Skrevet 2. oktober 2018 torkestativ.no Genialt! Snorfestet setter du der det er mest praktisk for deg. Jeg har ett inne og ett ute. På stativet ute har plasten på stengene skader, og vi har begynt å skifte snorer. Innestativet ser nærmest nytt ut. Kan fint bruke klesklyper. Absolutt verdt pengene. Anonymkode: e9df3...e7b
Gjest Borghild64 Skrevet 2. oktober 2018 #8 Skrevet 2. oktober 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Tro det eller ei, men Algot blir for bredt. Rommet er virkelig smalt... Har tørketrommel og tørker en del i den, men vil kunne tørke en del på stativ også for at det ikke skal bli så slitt. Torkestativ.no sitt så genialt ut! Det tror jeg faktisk at kan fungere! Det eneste er at begge kortveggene er opptatt. På den ene kortveggen er det dør og på den andre kortveggen står tørketrommelen med trådkurver til sortering av skittentøy oppå. Er det mulig å plassere snorfestene på langveggen istedenfor på kortveggen? Isåfall virker dette stativet genialt! Går det an å henge opp ting på det med klesklyper? Dere som linket til det, har dere det selv og virker det solid og varig? (Er jo ikke helt billig). Anonymkode: 20d9c...a55 Meg som linket til det. Jeg har det selv og er superfornøyd! Det leveres i forskjellige lengder. Stengene er for tykke til klesklyper, men jeg bruker en sånn "dings" med klyper på som folder seg ut til strømper og andre småplagg. Resten henger jeg bare over stengene, sånn som videoen på siden viser. Stengene er såpass tykke at klærne ikke henger inntil hverandre, så de tørker fort likevel.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #9 Skrevet 2. oktober 2018 Må stativet dere linket til skrus fast mange steder eller er det raskt og greit å skru opp? Hva slags tak har dere? Lurer på om det kan skrus i alle slags tak. Anonymkode: 20d9c...a55
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #10 Skrevet 2. oktober 2018 Vi har også det fra torkestativ.no. Har nettopp montert og synes det fungerer bra. Anonymkode: 83f30...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå