Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Jeg prøver å avslutte abonnementet mitt, men jeg finner ingen steder hvor jeg kan gjøre det. Jeg har googla meg halvt ihjel, men alle svar jeg finner fungerer ikke på telefonen min. Noen som kan det og kan hjelpe meg? Anonymkode: 29fc7...dcb
Helene Harepus Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Logg deg inn på spotify.com, velg "account" og så "subscription" der kan du velge å kansellere abonnementet.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 9 minutter siden, Helene Harepus skrev: Logg deg inn på spotify.com, velg "account" og så "subscription" der kan du velge å kansellere abonnementet. Det har jeg prøvd flere ganger, men det kommer ikke opp noe. Eneste som står er at jeg har spotify free, men jeg betaler jo 109kr hver måned. Anonymkode: 29fc7...dcb
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har jeg prøvd flere ganger, men det kommer ikke opp noe. Eneste som står er at jeg har spotify free, men jeg betaler jo 109kr hver måned. Anonymkode: 29fc7...dcb Kan du fjerne betallinsoppysningene på noe vis? Endre betalingsmåte? Skaffe nytt kort? Vet det er styrete å skaffe nytt kort og sperre det du har, men hvis det er det eneste som hjelper... Anonymkode: 96495...dcd
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan du fjerne betallinsoppysningene på noe vis? Endre betalingsmåte? Skaffe nytt kort? Vet det er styrete å skaffe nytt kort og sperre det du har, men hvis det er det eneste som hjelper... Anonymkode: 96495...dcd Nå føler jeg meg dum. Spotify på nettet var innlogget på min gamle email adresse. Fikk logget inn på min nye og avsluttet. Tusen takk for hjelp! 😊 Anonymkode: 29fc7...dcb
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #6 Skrevet 2. oktober 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå føler jeg meg dum. Spotify på nettet var innlogget på min gamle email adresse. Fikk logget inn på min nye og avsluttet. Tusen takk for hjelp! 😊 Anonymkode: 29fc7...dcb Ah, så bra. Var inne på tanken om at det kunne være noe sånt. Det hørtes nemlig litt rart ut at det ble trukket penger når du har spotify free. Anonymkode: 96495...dcd
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #7 Skrevet 2. oktober 2018 Eg hadde bytta epost konto og kom meg ikkje inn på kontoen min. Måtte bytte kort for å få slutt på trekka. Banken sa eg var ikkje den første. Anonymkode: d8ad5...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå