Gå til innhold

Hvor lenge lekte jentene deres med dukker og Barbie? Jeg har en jente som blir 10 nå i oktober..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ho ønsker seg veldig den nye babyborn dukken.. vet ikke hvor mye vi kommer til å leke med den. Leker sees henter mye på den alderen? 

Anonymkode: 76aa8...1ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi blir snart 11. Leker litt med dukker enda, men mest med Lego og andre ting. Jeg har ikke kjøpt nye dukker til henne på flere år.

Anonymkode: 3763d...9ca

Skrevet

Kjøp den, og vær kjempeglad for at jenta di leker, og ønsker seg nye leker enda. Mange jenter blir for fort store og synes det er barnslig og flaut og leke på den alderen desverre

Anonymkode: 27294...6cd

Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig da ingen av mine to har lekt med dukker, de har ikke vært interessert (11 og 4 år). Men jeg tenker at dagens barn vokser opp så fort, de begynner på skolen når de er 5-6 år og med alt som følger med av tidsklemma, sosiale media osv så tenker jeg at det er bare positivt at barn er barn og vil leke, la henne få dukka og la henne leke og være barn så lenge som mulig. Hvis den ikke blir brukt så mye og lenge er det jo ingen krise, gi den videre, selv sen, spar den til fremtidige barnebarn eller noe.

Anonymkode: ddcb1...590

Skrevet

Erfaringsmessig er det vanligere st tiåringer leker ordentlig med dukker og barbie enn at seksåringer gjør det.

Anonymkode: 9e078...fc5

Skrevet

10 år og har ikke lekt med dukker eller Barbie på flere år.

Anonymkode: baf8b...839

Skrevet

11 år og leker fremdeles! Både alene og med noen av venninnene. Er også litt "ungdom" når hun ser på Youtube og kler seg moderne, så hun er litt begge deler.

Anonymkode: 181c0...e78

Skrevet

Har ei som lekte med dukker til hun var 12, og ei som nå er 10 og aldri har lekt med det om ikke venninnene hennes vil det. 

Hvis hun ønsker seg en dukke, så kjøp den. 

Anonymkode: ec052...54c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ho ønsker seg veldig den nye babyborn dukken.. vet ikke hvor mye vi kommer til å leke med den. Leker sees henter mye på den alderen? 

Anonymkode: 76aa8...1ca

Det fins jo voksne mannfolk som leker med Barbie og my little pony.. Så et program om det 😂 Så at en jente på 10 år ønsker seg en dukke er ikke mye rart. La henne få den. Hvorfor ikke ?

Jeg har to yngre søstre. De kjøpte seg slike dukker som ser ekte ut, de var vel 11 og 13 år. Fikk t.o.m lov til å kjøpe en ekte vogn. 😊

Anonymkode: 0b0f3...12f

Skrevet

Min ene lekte med dokker til hun var ca 11 1/2. Min andre lekte aldri med store dokker, men lekte med Babie til hun var passert 12. Selv lekte jeg med Barbie til jeg var  12 1/2.

Anonymkode: b93ac...6e6

Skrevet

La barna leke!  Jeg har ei på 10 år som leker ned dukker. Hun kjøper klær, og ting og tang. 

Anonymkode: d20ca...d2d

Skrevet

Om det så bare er noen måneder, så la hun leke med dukken de månedene ;)

Har selv to jenter på 9 og 11 år, de har aldri lekt noe med dukker, men de leker begger ganske mye med bamser enda og det er bare fint.

Kjøp dukken du, la henne bli glad for den og leke med den så lenge det varer. 

Anonymkode: 99d65...977

Skrevet

Har en 11-åring som ikke har lekt med dukker på flere år 😢Vær glad hun er «barn» lenge! 

Anonymkode: cfbc1...ff8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...