Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 På onsdag..! Ha is i mage og vente på svar fra jobbintervju jeg har vært på (Venter i over 2 uker, ringte referanser på fredag!) Eller ringe de og høre om det er "vits" i å delta på jobbintervju nr 2 (høre om jeg har fått jobben eller ikke? Anonymkode: 3d00a...4d9
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: På onsdag..! Ha is i mage og vente på svar fra jobbintervju jeg har vært på (Venter i over 2 uker, ringte referanser på fredag!) Eller ringe de og høre om det er "vits" i å delta på jobbintervju nr 2 (høre om jeg har fått jobben eller ikke? Anonymkode: 3d00a...4d9 Ikke ring de for å høre, de er klare når de er klare. Gå på det andre intervjuet Anonymkode: bb7ad...51c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2018 #4 Skrevet 1. oktober 2018 Ikke ring. Dra på intervju og så tar du det derifra. Anonymkode: 58d3a...026
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2018 #5 Skrevet 1. oktober 2018 Dra på intervju. Plutselig skal du se du sitter med to jobbtilbud. DA har du gode forhandlingskort, da! Anonymkode: 66c0d...25a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2018 #6 Skrevet 1. oktober 2018 Dra på intervju! Du har ikke noe å tape på det, og "trusselen" om at du har et annet intervju er ikke sterk nok til å være et forhandlingskort i situasjonen med den andre jobben. Anonymkode: 1dcbc...165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå