Gå til innhold

Sex spørsmål. Butplug..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Javel... Jeg og mannen har testet ut analsex i det siste. Han har tent på det lenge og ønsket å prøve ut. Jeg har sagt nei i nærmere 10 år 🙈 før jeg gikk med på det og var klar for å prøve det ut. Det fungerer fint og jeg liker det... Jeg vil gjerne gjøre noe for han... Men trenger råd eller om noen av dere har erfaring : jeg vet han tenner på butplug... Og jeg vil overraske han med å allerede ha den i rumpa på et offentlig sted... La han kjenne og kikke... Men ikke få gjøre noe med det, før senere... Men er dette vondt tror dere? Hvor lenge er det mulig å ha den i bak?😅 Beklager om spørsmålet er teit... Men håpte kanskje noen hadde prøvd.. 

Anonymkode: 1206a...669

Fortsetter under...

Skrevet

Morsom ide! Det skal jeg også teste!

Anonymkode: 7d353...c70

Skrevet

Har prøvd og det blir egentlig fort ubehagelig og alt man fokuserer på, så den varte ikke så lenge som planlagt inni der🙈😅 Dette var mannens påfunn, vi driver endel med bdsm, og han tenker alltid på måter å "straffe" meg på, og dette var en av tingene😋😳

Anonymkode: 90e51...974

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Javel... Jeg og mannen har testet ut analsex i det siste. Han har tent på det lenge og ønsket å prøve ut. Jeg har sagt nei i nærmere 10 år 🙈 før jeg gikk med på det og var klar for å prøve det ut. Det fungerer fint og jeg liker det... Jeg vil gjerne gjøre noe for han... Men trenger råd eller om noen av dere har erfaring : jeg vet han tenner på butplug... Og jeg vil overraske han med å allerede ha den i rumpa på et offentlig sted... La han kjenne og kikke... Men ikke få gjøre noe med det, før senere... Men er dette vondt tror dere? Hvor lenge er det mulig å ha den i bak?😅 Beklager om spørsmålet er teit... Men håpte kanskje noen hadde prøvd.. 

Anonymkode: 1206a...669

Mener du at han skal kjenne og kikke på butpluggen på et offentlig sted? Håper virkelig at jeg ikke er i nærheten da!

Anonymkode: 897d4...051

Skrevet

Butt plug, heter det 

Anonymkode: db4a5...eac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...