Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 To hot? Har noen sovet på kfuk hjemmet i London? Ok? Anonymkode: 521a7...092
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Too hot 👎🏼 Anonymkode: 61b77...3d5
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Takk for svar Anonymkode: 521a7...092
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 Jeg var i London i slutten av juli i år- da var det jo hetebølge med 28/29 grader en dag. Det gikk egentlig greit det, var kun en av dagene jeg syntes det ble for varmt. Så om det er en "vanlig" juli måned er det ikke sikkert det gjør noe. Fordelen med å dra til London i juli er jo at mange av de innfødte😃er på ferie. Anonymkode: ff640...4b2
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg var i London i slutten av juli i år- da var det jo hetebølge med 28/29 grader en dag. Det gikk egentlig greit det, var kun en av dagene jeg syntes det ble for varmt. Så om det er en "vanlig" juli måned er det ikke sikkert det gjør noe. Fordelen med å dra til London i juli er jo at mange av de innfødte😃er på ferie. Anonymkode: ff640...4b2 Men jeg hadde aldri booket vandrehjem, ta hotell da kan dere trekke dere tilbake dit noen timer om det er varmt midt på dagene. Anonymkode: ff640...4b2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2018 #6 Skrevet 1. oktober 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg var i London i slutten av juli i år- da var det jo hetebølge med 28/29 grader en dag. Det gikk egentlig greit det, var kun en av dagene jeg syntes det ble for varmt. Så om det er en "vanlig" juli måned er det ikke sikkert det gjør noe. Fordelen med å dra til London i juli er jo at mange av de innfødte😃er på ferie. Anonymkode: ff640...4b2 Men det er de jo ikke. Ferien i England begynner ikke før i midten av juli. Det er august som er «fellesferie» der. vi har feriert masse i England i juli og det er helt topp. det kan bli veldig varmt i London, men ikke verre enn at man finner en park med skygge for å kjøle seg litt ned. Anonymkode: 9b3e6...9ab
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2018 #7 Skrevet 1. oktober 2018 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg var i London i slutten av juli i år- da var det jo hetebølge med 28/29 grader en dag. Det gikk egentlig greit det, var kun en av dagene jeg syntes det ble for varmt. Så om det er en "vanlig" juli måned er det ikke sikkert det gjør noe. Fordelen med å dra til London i juli er jo at mange av de innfødte😃er på ferie. Anonymkode: ff640...4b2 Hva er fordelen med at de innfødte er på ferie? Anonymkode: 110ec...f58
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2018 #8 Skrevet 1. oktober 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er fordelen med at de innfødte er på ferie? Anonymkode: 110ec...f58 Tenkte kun på at det er noe færre mennesker. London rett før jul er jo stappa. Anonymkode: ff640...4b2
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 1. oktober 2018 #9 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg vil si ney. Hvor gamle er barna?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #11 Skrevet 2. oktober 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenkte kun på at det er noe færre mennesker. London rett før jul er jo stappa. Anonymkode: ff640...4b2 Skjønner hvordan du tenker, men det et egentlig omvendt. De «innfødte» holder seg i stor grad unna alle steder man er innom som turist. I ferietid er London full av turister, både fra utland og resten av England. Mannen min er fra England og vi er der ofte. Ferie i både London og ellers i England er topp de første 3 ukene av juli - og så er det helt kaos etter skolen tar sommerferie. Anonymkode: 9b3e6...9ab
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #12 Skrevet 2. oktober 2018 Vi har vært i London med 3 barn midt i juli. Det gikk helt fint😊 Synes ikke det var så mye mennesker som i desember. Anonymkode: aaf34...bc1
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #13 Skrevet 2. oktober 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Skjønner hvordan du tenker, men det et egentlig omvendt. De «innfødte» holder seg i stor grad unna alle steder man er innom som turist. I ferietid er London full av turister, både fra utland og resten av England. Mannen min er fra England og vi er der ofte. Ferie i både London og ellers i England er topp de første 3 ukene av juli - og så er det helt kaos etter skolen tar sommerferie. Anonymkode: 9b3e6...9ab Det beste er nok å dra rett etter at skolen er slutt i juni, eller i høstferien. Da er det fint i London. Anonymkode: ff640...4b2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #14 Skrevet 2. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det beste er nok å dra rett etter at skolen er slutt i juni, eller i høstferien. Da er det fint i London. Anonymkode: ff640...4b2 London er verdens beste sted når som helst på året spør du meg!!! Elsker den byen, har bodd der i flere år, og skulle gjerne ha flyttet tilbake!! Anonymkode: 9b3e6...9ab
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #15 Skrevet 2. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: London er verdens beste sted når som helst på året spør du meg!!! Elsker den byen, har bodd der i flere år, og skulle gjerne ha flyttet tilbake!! Anonymkode: 9b3e6...9ab Elsker London jeg også, reiser gjerne en gang i året. Har du noen tips som "innsider"? Anonymkode: ff640...4b2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #16 Skrevet 2. oktober 2018 Hvorfor London? Dra til sør-kysten hvis du skal til England på den tiden av året. Da får du paradis-strender og kjempehyggelig atmosfære. London er forøvrig helt ok i juli. Veldig lurt å dra før skolene der slutter, fordi da er attraksjonene mindre pakket. Vi var i Paris under hetebølgen i sommer. Gikk helt fint det, var en nytelse å vandre rundt bare man har nok vannflasker. Men det var kaggu deilig å dra over til England og strandliv etterpå også! Anonymkode: 4cfc1...c33
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #17 Skrevet 2. oktober 2018 Takk for svar! Vi vil oppleve London med shopping og attraksjoner, derfor valgte vi storbyen😉 Anonymkode: 521a7...092
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå