Gå til innhold

Det verste med å bo i blokk ...

Anbefalte innlegg

Nå skjønner jeg hvor folk angst for å lage tisselyder kommer fra, så de må la vannet i vasken renne for å maskere lyden.

Makan til unødvendig prektighet, rart at dere tør å gå på do i det hele tatt. Hva hjelper det å snakke om at kropp er naturlig og bla bla når helt naturlige funksjoner gjør dere flaue. 

Anonymkode: e1cf5...c54

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herregud damer, jeg har lest mye rart her inne, men dette er bare crazy...

Folk i blokk skal legge papir i skåla, holde igjen strålen og sitte i riktig posisjon på do!! I tilfelle naboen kanskje hører en lyd. 

Vet ikke om jeg skal le eller gråte...

Anonymkode: 2b3b3...db9

Jeg snakker ikke først og fremst om hensyn til andre i samme blokk, nei. Men tenk deg en leilighet med toalett noen meter unna sofaen. Jeg synes det er normal folkeskikk å forsøke å unngå at alle i stua må ta del i dobesøket ditt. Ja, legg litt papir i skåla. Ja, sett deg sånn at strålen treffer porselenet, ikke rett i vannet og lager masse lyd. Og ærlig talt: Kan du unngå å prompe så det ljomer, så prøv å la det være også.

HI 

Anonymkode: 1afcc...673

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå skjønner jeg hvor folk angst for å lage tisselyder kommer fra, så de må la vannet i vasken renne for å maskere lyden.

Makan til unødvendig prektighet, rart at dere tør å gå på do i det hele tatt. Hva hjelper det å snakke om at kropp er naturlig og bla bla når helt naturlige funksjoner gjør dere flaue. 

Jeg har ikke sagt at de gjør meg flaue. Jeg har sagt at jeg synes det er ekkelt å måtte høre detaljert hva andre mennesker gjør på do. Ikke nødvendig å la vannet renne (det kamuflerer uansett ikke lyden særlig godt), men ja, legg litt papir i skåla. Minimum av innsats.

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ren mangel på folkeskikk. 

Når ble det mangel på folkeskikk å tisse i egen do? Du er virkelig noe for deg selv hi...

Anonymkode: 645b8...f04

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, faktisk ikke. Man legger litt papir i skåla for å dempe lydene - og så er det faktisk mulig å styre styrken på strålen og å posisjonere seg slik at det ikke skvalper og skvulper så veldig. Det er greit nok at det å gå på do er naturlig, men det er likevel noe man kan gjøre en ørliten anstrengelse for å skåne omgivelsene sine for alt for mye innblikk i. 

Jeg tenkte som deg, med det utfall at jeg nå lekker urin etter dobesøk om jeg ikke er forsiktig, siden lukkemuskelen ikke lenger forstår av og på fordi jeg har knepet mens jeg har tisset. 

Anonymkode: 6fdf5...329

Annonse

Haha dagens! Bor i en av Oslos største blokker, har hørt naboer gå på do flere ganger , allikevel aldri tenkt tanken på at de burde legge papir i do😂 lurer på om jeg skal henge opp lapp 😂😂

Anonymkode: f6efc...844

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når ble det mangel på folkeskikk å tisse i egen do? Du er virkelig noe for deg selv hi...

Anonymkode: 645b8...f04

Åpenbart er det ikke bare hi, det finnes en hel haug med nevrotikere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...