Gå til innhold

Det verste med å bo i blokk ...

Anbefalte innlegg

... er å høre det hver gang menn i etasjen over tisser! Når de slipper stilen rett i skåla durer det i hele bygget, og jeg blir faktisk kvalm av det. Jeg takler fint lyden av barnegråt, musikk og høye røster iblant. Middagslukt av diverse slag er greit. Naboer som røyker på verandaen. Tørketromler på kveldstid. Men la meg slippe å høre lyden av fremmede menn som tisser!!!

Anonymkode: 1afcc...673

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144354729-det-verste-med-%C3%A5-bo-i-blokk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her i huset er det jenta som bråker mest når hun tisser. Hvordan vet du at det bare er menn? 

Anonymkode: 6fdf5...329

Typisk dib😂😂fornekter seg ikke🙈

Anonymkode: 325a4...23a

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å herre. Skjerp deg. Bare skjerp deg. 

Anonymkode: 65caa...c9d

Hva mener du egentlig med dette? Hvorfor skal hi skjerpe seg? Er det på noen som helst måte å synes det er ugreit å høre folk i andre leiligheter tisse?

Da jeg flytta i hus var noe av det jeg satte mest pris på å slippe å høre andre gå på do og trekke ned. Er det rart mener du?

Anonymkode: e5aa6...3db

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Her i huset er det jenta som bråker mest når hun tisser. Hvordan vet du at det bare er menn? 

Anonymkode: 6fdf5...329

Jeg vet det selvsagt ikke.Men har aldri hørt en kvinne/jente klare å lage en slik lyd. Tror ikke de tisser i en slik vinkel at det går an.

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet det selvsagt ikke.Men har aldri hørt en kvinne/jente klare å lage en slik lyd. Tror ikke de tisser i en slik vinkel at det går an.

Jeg tisser så det høres ut som rene fossefallet så det er fullt mulig. 😂

Anonymkode: c4f0c...570

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tisselyd hjemme i sin egen leilighet er flaut??? Hjelpes...

Anonymkode: 2b3b3...db9

Nei selvsagt er det ikke flaut. Men det er noe man skåner sine omgivelser for.

Anonymkode: f5587...d4f

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja for det har overhodet ingenting med anatomi å gjøre...??? 🙄 😜

Nei, faktisk ikke. Man legger litt papir i skåla for å dempe lydene - og så er det faktisk mulig å styre styrken på strålen og å posisjonere seg slik at det ikke skvalper og skvulper så veldig. Det er greit nok at det å gå på do er naturlig, men det er likevel noe man kan gjøre en ørliten anstrengelse for å skåne omgivelsene sine for alt for mye innblikk i. 

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, faktisk ikke. Man legger litt papir i skåla for å dempe lydene - og så er det faktisk mulig å styre styrken på strålen og å posisjonere seg slik at det ikke skvalper og skvulper så veldig. Det er greit nok at det å gå på do er naturlig, men det er likevel noe man kan gjøre en ørliten anstrengelse for å skåne omgivelsene sine for alt for mye innblikk i. 

Dævver 🤣🤣 Takk for en god latter 😂

Anonymkode: d39ff...d1e

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Folk er blitt så prektige at jeg vet ikke hva. Mener dere virkelig at han som bor over hi skal, av hensyn til de under, legge papir i skåla før han tisser?? Tull. 

Absolutt. Om han ikke er pervo nok til å like at andre hører ham tisse.

Anonymkode: f5587...d4f

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk er blitt så prektige at jeg vet ikke hva. Mener dere virkelig at han som bor over hi skal, av hensyn til de under, legge papir i skåla før han tisser?? Tull. 

Jeg tror kanskje ikke de er klar over at det høres så godt, og i så fall er det jo mye å forlange at de skal ta hensyn til det. Men sånn generelt synes jeg at folk kan gjøre en ørliten anstrengelse for at omverdenen skal slippe å få med seg detaljer om toalettbesøkene deres, ja. Å med vilje lage mer lyd enn nødvendig når man gjør sitt fornødne, er veldig rart - og mangel på folkeskikk. 

HI

Herregud damer, jeg har lest mye rart her inne, men dette er bare crazy...

Folk i blokk skal legge papir i skåla, holde igjen strålen og sitte i riktig posisjon på do!! I tilfelle naboen kanskje hører en lyd. 

Vet ikke om jeg skal le eller gråte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...