Gå til innhold

Gravid uten positiv test?

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg er 14 dpo og tok derfor en test i dag. Den var 100% negativ. Det har den vært hele uken. Jeg har derimot hatt noen symptomer etter eggløsning som murringer i magen, følelsen av at livmoren strekker seg og vokser, munnskold, litt småkvalme i ca. 1 time totalt, humørsvingninger, og litt trøtthet. I tillegg har jeg hatt noe endring i utfloden. Jeg har derimot ikke noe særlig ømme bryster, ikke har jeg kastet opp eller vært særlig kvalm, osv. Med andre ord har jeg ingen spesielt typiske tegn. 

Jeg skulle fått mens i dag, men til tross for ekstreme mensensmerter i går kveld kom den aldri. Allikevel viser testen negativt. Har noen andre opplevd dette? Er det fortsatt en sjanse for at jeg er gravid? Isåfall hvor lenge bør jeg vente med å teste på nytt? 

Anonymkode: f096c...45f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144354685-gravid-uten-positiv-test/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Er i samme båt som deg! Har hatt veldig ømme bryster og stive nippler de to siste ukene. Har hatt litt småkvalme, og har hatt en del hodepine den siste uka, noe som er unormalt for meg. Har hatt en del murringer i magen de to siste ukene. Hadde ikm i går, men ikke noe tegn til TR enda. Testet negativt på søndag, så venter noen dager til før jeg tester igjen.. Har hørt at noen ikke tester positivt før 1 uke etter ikm.

På 28.9.2018 den 20.23, Anonym bruker skrev:

Hei, 

Jeg er 14 dpo og tok derfor en test i dag. Den var 100% negativ. Det har den vært hele uken. Jeg har derimot hatt noen symptomer etter eggløsning som murringer i magen, følelsen av at livmoren strekker seg og vokser, munnskold, litt småkvalme i ca. 1 time totalt, humørsvingninger, og litt trøtthet. I tillegg har jeg hatt noe endring i utfloden. Jeg har derimot ikke noe særlig ømme bryster, ikke har jeg kastet opp eller vært særlig kvalm, osv. Med andre ord har jeg ingen spesielt typiske tegn. 

Jeg skulle fått mens i dag, men til tross for ekstreme mensensmerter i går kveld kom den aldri. Allikevel viser testen negativt. Har noen andre opplevd dette? Er det fortsatt en sjanse for at jeg er gravid? Isåfall hvor lenge bør jeg vente med å teste på nytt? 

Anonymkode: f096c...45f

Opplevde det samme selv sist mnd, men Finn mensen etter 16 dager over! Det var EL som var veldig forsinket.. 

Anonymkode: 5fc4a...52f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...