Gå til innhold

Fake parajumper

Anbefalte innlegg

Har kjøpt brukt fake parajumper... Datter var helt sikker på at den var ekte men har nå funnet ut at den er fake....krise.... Kan vi kreve pengene tilbake? Dette var self ikke oppgitt i annonsen. Har fått beskjed om å kontakte Forbrukerrådet og venter på svar derfra. Kjøpe ny til 8-9000 er helt uaktuelt 

Anonymkode: bd3b7...3cb

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144354569-fake-parajumper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har kjøpt brukt fake parajumper... Datter var helt sikker på at den var ekte men har nå funnet ut at den er fake....krise.... Kan vi kreve pengene tilbake? Dette var self ikke oppgitt i annonsen. Har fått beskjed om å kontakte Forbrukerrådet og venter på svar derfra. Kjøpe ny til 8-9000 er helt uaktuelt 

Vær glad til

Anonymkode: 7e5de...560

Annonse

Jeg hadde aldri gått med en slik jakke men det er dattern i huset,alle har det i 10 ende. Har prøvd alt jeg kan å fraråde den og fortalt alt om hvordan disse stakkars dyrene bli behandlet. Presset er for stort. Får vente på svar fra Forbrukerrådet ellers får jeg selge den videre som fake.

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde aldri gått med en slik jakke men det er dattern i huset,alle har det i 10 ende. Har prøvd alt jeg kan å fraråde den og fortalt alt om hvordan disse stakkars dyrene bli behandlet. Presset er for stort. Får vente på svar fra Forbrukerrådet ellers får jeg selge den videre som fake.

For en skam, at alle foreldre lar seg presse til kjøpe jakke til blodpris. Stakkars de som har virkelig dårlig råd

Anonymkode: 7e5de...560

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Eh, hva er problemet med å gå med den selv? Jakka ble ikke brått en annen, om du var fornøyd med den før du fant det ut. Det er da en utmerket anledning til å avkreve datter en smule konsekvens og ryggrad. Nå har dere begge gått i merkevarefella, tryna i gruppepress og må ta konsekvensen av det.

Endret av sug lut

Jeg hadde aldri gått med en ekte mente jeg. En fake en prikk litt og med fake pels så det kunne jeg gjerne hatt

2 timer siden, sug lut skrev:

Eh, hva er problemet med å gå med den selv? Jakka ble ikke brått en annen, om du var fornøyd med den før du fant det ut. Det er da en utmerket anledning til å avkreve datter en smule konsekvens og ryggrad. Nå har dere begge gått i merkevarefella, tryna i gruppepress og må ta konsekvensen av det.

Du har jo fått en vare som ikke er som avtalt, og da skal du i utgangspunktet få heve kjøpet. Er det kjøpt fra en næringsdrivende siden du har kontaktet Forbrukerrådet?

Diskusjonen om hvorvidt man heller skulle kunne gått med en fake Parajumper med fake pels, er jo en annen diskusjon...det er også diskusjonen rundt å la barna sine få så innmari dyre klesplagg bare fordi "alle" andre har.

Anonymkode: 558b5...c8c

3 timer siden, sug lut skrev:

Mener du virkelig at de skal finne seg i å bli lurt når du skriver at de må ta konsekvensen?

Anonymkode: 53ba2...d75

Annonse

37 minutter siden, sug lut skrev:

Nei, jeg mener de skal la være å selge den videre, som var det hi skrev. 

Hi kan jo selge den videre som fake om hun vil og så må den som solgte henne jakka ta konsekvensen av å ikke ha opplyst om at det er en kopi, eller synes du at det høres helt urimelig ut? 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kjøpt på Finn...

Har du kjøpt den av en privatperson hjelper ikke Forbrukerrådet deg, da må du kreve heving av kjøp basert på reglene i kjøpsloven

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du kjøpt den av en privatperson hjelper ikke Forbrukerrådet deg, da må du kreve heving av kjøp basert på reglene i kjøpsloven

Forbrukerrådet kan uansett gi råd til videre fremdrift. Kopier er ulovlige å ta inn i landet. Svindel. 

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mye betalte du for den? Det er jo vesentlig om du har betalt 500 eller 5000.. Hvis du har betalt 500, så burde du ha skjønt at den var fake..

Anonymkode: 9c26a...4a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...