Gå til innhold

Parajumper Kodiak

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du burde ikke kjøpt en rimeligere jakke, da, og heller brukt noen kroner på å få noen til å lære deg grunnleggende rettskriving? Minst sju feil i et innlegg på ca. 25 ord. 

Anonymkode: adfb5...c1d

Kanskje hun har råd til denne jakka nettopp fordi hun faktisk kan telle. Du burde kanskje telle orda på ny, siden du først tok deg bryet? Når du har lært å telle, så kan du kanskje sette opp en daglig spareplan, sånn smått, til å begynne med?

Anonymkode: 5dd83...674

Fortsetter under...

1 time siden, Daquiry skrev:

Hei! Kjøp denne, den er like dyr og knall varm. Samtidig så støtter du bærekraftig industri og kan bære pels med rak rygg

https://www.fleischercouture.no/produkt/deel-well-down-coat/

Enig! Den var kjempefin. Liker ikke den parajumper jakken med alle lommene og som "alle" har. Jeg vil ha noe unikt og pent, og denne var virkelig det! Skulle bare ønske den kom i annen farge enn sort. 

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje hun har råd til denne jakka nettopp fordi hun faktisk kan telle. Du burde kanskje telle orda på ny, siden du først tok deg bryet? Når du har lært å telle, så kan du kanskje sette opp en daglig spareplan, sånn smått, til å begynne med?

Du vet ikke hva ca betyr eller?

Anonymkode: 19d92...479

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vet ikke hva ca betyr eller?

Jo, det brukes når man kanskje skal trekke fra litt eller legge til litt. Du klarte ikke det nøyaktige antallet?

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, det brukes når man kanskje skal trekke fra litt eller legge til litt. Du klarte ikke det nøyaktige antallet?

Du klarte ikke å lese anonymkoder?

Annonse

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du burde ikke kjøpt en rimeligere jakke, da, og heller brukt noen kroner på å få noen til å lære deg grunnleggende rettskriving? Minst sju feil i et innlegg på ca. 25 ord. 

Anonymkode: adfb5...c1d

Eg fant alle. 🤣

Anonymkode: 68d23...9f2

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Spørsmålet er vil du se ut som en fjortis fra Oslo vest? Vil du det så kjør på.

Anonymkode: 103e7...1cd

Hvem bryr seg vel om hun likner en fra Oslo Vest dersom hun bor i Finnmark? Tror du at hun bryr seg? Jeg forstår ikke denne stigmatiseringen, hun kan jo kjøpe den jakka hun ønsker seg, tror ikke at slike kommentarer får henne til å ombestemme seg. 

16 timer siden, Daquiry skrev:

Hei! Kjøp denne, den er like dyr og knall varm. Samtidig så støtter du bærekraftig industri og kan bære pels med rak rygg

https://www.fleischercouture.no/produkt/deel-well-down-coat/

Denne er mye penere en Kodiak. Selv om jeg finner det morosmt at de kun bruker sjøldaua dyr, ser dem for meg lelte etter kadaver til jakken sin.. 

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig! Den var kjempefin. Liker ikke den parajumper jakken med alle lommene og som "alle" har. Jeg vil ha noe unikt og pent, og denne var virkelig det! Skulle bare ønske den kom i annen farge enn sort. 

Kommer i flere farger, bare sjekk nettsiden 😊

Annonse

3 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Denne er mye penere en Kodiak. Selv om jeg finner det morosmt at de kun bruker sjøldaua dyr, ser dem for meg lelte etter kadaver til jakken sin.. 

Bøndene som samler dem inn. Syns det er en fantastisk måte å bruke naturen på 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...