Gå til innhold

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Hirka89 skrev:

Da krysser vi fingrene for at det er nå det skjer 😊😉

Jo det går bra her tror jeg. Er etter foreløpige beregninger 7+3 i dag. Men jeg har generelt veldig lite symptomer, så noen ganger lurer man jo på om det i det hele tatt er noe der 😅 Har bestilt tidlig UL time til uke 12+1, så regner med å få se noe da 😉 Litt lenge å vente, men var ikke så mange andre ledig timer før som passer inn med meg og min samboers travle timeplan. 

Ååh så herlig! Jeg tenkte selv når jeg kommer så langt å gå på en UL time tidlig bare for å se hjertet banker😍 

ønsker deg masse lykke til på veien😍 så spennende!

Fortsetter under...

20 timer siden, Lillens skrev:

Ååh så herlig! Jeg tenkte selv når jeg kommer så langt å gå på en UL time tidlig bare for å se hjertet banker😍 

ønsker deg masse lykke til på veien😍 så spennende!

Skulle ønske jeg fikk til UL litt tidligere, men var som sagt ikke noe ledig som passa (jeg var vel litt sent ute med å bestille time). Har lest og googla alt for mye på nett, så nå er jeg bare super bekymret for MA 🙄😅 så nå har jeg bestemt meg for at jeg må slutte helt å lese på nett, og satse på at alt er i orden, er jo ikke tegn på noe annet.

Tusen takk 😊💕 Ønsker deg masse lykke til fremover også. Og lite tips, når du finner ut at du er gravid nå i november 😉 så hold deg unna google 😝

4 timer siden, Hirka89 skrev:

Skulle ønske jeg fikk til UL litt tidligere, men var som sagt ikke noe ledig som passa (jeg var vel litt sent ute med å bestille time). Har lest og googla alt for mye på nett, så nå er jeg bare super bekymret for MA 🙄😅 så nå har jeg bestemt meg for at jeg må slutte helt å lese på nett, og satse på at alt er i orden, er jo ikke tegn på noe annet.

Tusen takk 😊💕 Ønsker deg masse lykke til fremover også. Og lite tips, når du finner ut at du er gravid nå i november 😉 så hold deg unna google 😝

Hahaha😂😂😂 har lest alt for mye på Google disse 4 mnd jeg har prøvd så tror jeg vet nesten alt og litt til😂😂🙊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...