Gå til innhold

Tips til hotell i London? Barn 9 og 13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri feriert i London,  så jeg tenker at det må være litt sentralt ved ulike kjente attraksjoner. Samtidig ikke det dyreste hotellet...hva med airbnb?

Anonymkode: f55ab...977

Fortsetter under...

Skrevet

Sentralt i London er relativt, avhengig av hva dere skal. Samtidig så er det så bra kollektiv at det meste fungerer. Airbnb har jeg aldri prøvd :)

Bare vær obs på at London generelt er lite og dyrt :)

St Giles blir ofte foreslått, og det fungerer bra. 

Anonymkode: 20cdc...f88

Skrevet

Ville finne et hotell innenfor sone tre og så ville jeg ha bodd i nærheten av en t-banestasjon. Det er vel omtrent det eneste kriteriet som er viktig - Airbnb er nok ellers gull. Flust av fine hoteller i London, men de koster også deretter, og med to så store barn er det nok greit å ha litt ekstra plass. 

Skrevet

Hva er dine tre?😉vi tenker oss på Harry Potter museum, for eldste er shopping veldig viktig, så gjerne i nærheten av et kjøpesenter e.l

Skrevet

Millennium Gloucester. Ligger rett ved tuben og flere sentrale busslinjer. Gangavstand til Kensington Gardens og Royal Albert Hall. Dagligvare, apotek og koselige restauranter rett i nærheten. Burger King og kfc i området også.

Ellers spiller det ikke så stor rolle hvor du bor i London så lenge det er i nærheten av tuben.

Anonymkode: a8928...681

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er dine tre?😉vi tenker oss på Harry Potter museum, for eldste er shopping veldig viktig, så gjerne i nærheten av et kjøpesenter e.l

Kjøpesentrene er stort sett Department stores. I den alderen vil jeg tippe at hun finner det meste hun er interessert i på Oxford Street (hovedhandlegata), selv om andre deler av byen er mer koselig/mindre travle, og da er St.Giles et fint utgangspunkt. Det er også rett ved store kollektivknutepunkt. 

Harry Potter museumet er en time utenfor selve bysentrum, så ikke velg hotell utfra det. 

Anonymkode: 20cdc...f88

Annonse

Skrevet

AirBnB, holidaylettings.co.uk eller booking.com for å finne en liten leilighet, gjerne med kokemuligheter, er gull. Sats på noe i gangavstand fra Oxford Street så blir det ikke feil... 

Anonymkode: 3ddfe...fd3

Skrevet

Tusen takk for tips!! Er helt grønn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...