Gå til innhold

Noen som har lån i bluestep?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten forbrukslån eller huslån?

Er det ok?

Anonymkode: dd76c...ba5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enten forbrukslån eller huslån?

Er det ok?

Anonymkode: dd76c...ba5

Har vært i interessefasen med de to ganger. Har bare opplevd negativt. Den ene gangen presterte de å si til meg at jeg aldri ville få noe annet lån- noe som ikke stemte i hele tatt. Nå eier jeg min egen leilighet, og har 2 mill i lån- akkurat stikk motsatt av hva de sa. Følte de tok fra meg motet.

det er også en svært lang undersøkelsesprossess (3-4 uker) før man blir vurdert for lån. Det holder ikke at du har leilighet, nei, her skal «alt» på bordet. Høres veldig slitsomt ut, når man er i en sårbar fase. Synes de framstår mer «på» enn i vanlige banker.

svaret mitt er nei, du burde ikke.

Anonymkode: a00b4...7b9

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vært i interessefasen med de to ganger. Har bare opplevd negativt. Den ene gangen presterte de å si til meg at jeg aldri ville få noe annet lån- noe som ikke stemte i hele tatt. Nå eier jeg min egen leilighet, og har 2 mill i lån- akkurat stikk motsatt av hva de sa. Følte de tok fra meg motet.

det er også en svært lang undersøkelsesprossess (3-4 uker) før man blir vurdert for lån. Det holder ikke at du har leilighet, nei, her skal «alt» på bordet. Høres veldig slitsomt ut, når man er i en sårbar fase. Synes de framstår mer «på» enn i vanlige banker.

svaret mitt er nei, du burde ikke.

Alt skal vel på bordet der fordi de gir lån til folk som ikke får lån i andre banker. De må jo det, da mange av kundene har betalingsanmerkning, tjener dårlig osv..

Anonymkode: e033b...1f6

Skrevet

Du går ikke til Bluestep etc om du er i stand til å få lån i en ordentlig bank.

Anonymkode: 7074d...117

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alt skal vel på bordet der fordi de gir lån til folk som ikke får lån i andre banker. De må jo det, da mange av kundene har betalingsanmerkning, tjener dårlig osv..

Anonymkode: e033b...1f6

Alt må på bordet i en vanlig bank også, men det saksbehandles raskt, og en møtes stort sett positivt. 

Stikk mottatt av min erfaring 

Skrevet

Jeg var i kontakt med dem på et tidspunkt, fordi et drømmehus dukket opp for salg mens jeg fortsatt studerte. Jeg hadde egenkapital, og hadde inntekt ved siden av studiene, men ikke en fast stilling. Fikk ikke lån i annen bank, fordi de ikke oppfattet inntekten min som sikker nok. Fikk tilbud om lån hos Bluestep, men ble slått ut i en budrunde, så jeg har aldri faktisk vært kunde der. Nå er jeg ferdig studert, og har kjøpt et annet hus, med lån i en bank som gir bedre betingelser.

Jeg oppplevde at jeg ble møtt på en god måte hos Bluestep, med positive og sercicemindede saksbehandlere.

Anonymkode: 3b354...0de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...