Gå til innhold

Jobber du i offentlig eller privat sektor?

18 stemmer

1. 1. Jobber du i offentlig eller privat sektor?

• Offentlig
      14
    • Privat
      1
    • Jobber ikke
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 6adbe...06c

Fortsetter under...

Skrevet

Offentlig. Jobber i barneverntjenesten 

Anonymkode: 16d6c...fa0

Skrevet

Jobber ikke

Anonymkode: 63b50...ccf

Skrevet

Jeg er ufør..

Men før jeg ble syk jobbet jeg i en privat bedrift.

Anonymkode: 39117...cb7

Skrevet

Jobber offentlig

Anonymkode: b8b29...bcf

Skrevet

Begge deler frem til jeg er ferdig med doktorgraden. Etter det blir det sannsynligvis bare privat, hvis jeg ikke fortsetter med forskning. 

Anonymkode: bdf8e...4f3

Annonse

Skrevet

Privat, selvstendig næringsdrivende

Anonymkode: b985f...6c9

Skrevet

83,33% jobber i offentlig sektor. Stemmer godt men den overrepresentasjonen RV og SV har her inne.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

83,33% jobber i offentlig sektor. Stemmer godt men den overrepresentasjonen RV og SV har her inne.

Av ran nysgjerrighet, hva mener du med "Stemmer godt men den overrepresentasjonen RV og SV har her inne"?
Hva man stemmer har da ikke noe med om man jobber i offentlig eller privat sektor.

Fordelingen syns jeg personlig ser ganske riktig ut.
Det er flere jobber i det offentlige enn i det private, det er flere kvinner enn menn i lavtlønnsyrker, de fleste lavtlønnsyrker er i det offentlige og det er flest kvinner her inne -> altså en stor overvekt av personer ansatt i det offentlige her inne er å forvente

Anonymkode: b8b29...bcf

Skrevet
54 minutes ago, Anonym bruker said:

Av ran nysgjerrighet, hva mener du med "Stemmer godt men den overrepresentasjonen RV og SV har her inne"?
Hva man stemmer har da ikke noe med om man jobber i offentlig eller privat 

At kvinner i offentlig sektor stemmer på sosialistiske partier burde ikke være noen overraskelse. Feks jobber 70% av SVs velgere i det offentlige, men kun 25% av Frps velgere.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Trekker du den slutningen ut fra disse seks svarene? To (33%) har svart at de ikke jobber, 2,5 (42%) jobber offentlig og 1,5 (25%) privat (tar da ikke med den som jobbet privat tidligere). Litt lite materiale for å si noe som helst, synes du ikke? 

Skrevet

Jeg jobber i offentlig AS. 

Det er en hektisk hverdag og vi jobber i et høyt tempo. 

Var på intervju i kommunen nå nylig og der sa de til meg om krg var klar for å jobbe i et lavere tempo og ikke ha noe press på meg. Ble mildt sagt sjokkert 

Anonymkode: 9459e...db8

Annonse

Skrevet

Muligens et utrolig teit spm, men jeg som jobber i kommunen, er jeg da offentlig ansatt?🤓🙈

Anonymkode: f385e...1cd

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Muligens et utrolig teit spm, men jeg som jobber i kommunen, er jeg da offentlig ansatt?🤓🙈

Anonymkode: f385e...1cd

Hehe, alle som jobber i stat, kommune og fylkeskommune er offentlig ansatte 😊

Anonymkode: 2fdb3...e91

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Trekker du den slutningen ut fra disse seks svarene? To (33%) har svart at de ikke jobber, 2,5 (42%) jobber offentlig og 1,5 (25%) privat (tar da ikke med den som jobbet privat tidligere). Litt lite materiale for å si noe som helst, synes du ikke? 

Nå står det 8 - 1. Det gir en ganske god indikasjon.

Anonymkode: 7d12e...ebf

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå står det 8 - 1. Det gir en ganske god indikasjon.

Anonymkode: 7d12e...ebf

Jeg er en av de 3 som har svart at de ikke jobber. Før jeg ble sykmeldt og havnet på AAP, så jobbet jeg i det private. Har faktisk aldri jobbet i det offentlige

Anonymkode: 63b50...ccf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...