Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Jeg er 37 år, har vært singel en stund. Er på ingen måte desperat, men tenker det hadde vært hyggelig å date litt, og dersom man finner tonen få en kjæreste. Vurderer å prøve meg på Tinder. Har vært innom Møteplassen, men det synes jeg fungerte dårlig, fullt av menn som verken gidder ha bilde eller betale noen hundrelapper slik at det er mulig å kommunisere. Har hørt masse skrekkhistorier om Tinder, og at det kun er for folk som er ute etter sex. Stemmer det, eller er det mulig å møte voksne folk (både i alder og atferd) på slike apper? Anonymkode: b5463...f73
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Ingen personleg erfaring, men har eit vennepar som gifta seg i fjor. Dei traff kvarandre på Tinder. Anonymkode: de4dd...8d7
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 Jeg traff samboeren min på tinder. Var 35 da, chattet en ukes tid, flyttet sammen etter 4 måneder, nå etter ca 3 år venter vi barn sammen. Vi har det virkelig fint og jeg har møtt mannen i mitt liv. Garantert. Jeg er like forelsket i dag som da. Anonymkode: 29dd2...67b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #4 Skrevet 20. september 2018 Jeg traff mannen min på Tinder Anonymkode: be9a1...d55
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #5 Skrevet 20. september 2018 Jeg prøvde å opprette en profil i går. Chattet med en fyr i ca ett minutt før han spurte om jeg ville være med på litt sexprat. Eh, nei takk. Gir det noen sjanser til! HI Anonymkode: b5463...f73
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #6 Skrevet 20. september 2018 Du må gjennom mange frosker før du finner prinsen. Utrolig mange som er ute etter et ligg der, men du finner fort ut av hvem som er litt mer seriøse. Min hintet ikke litt engang om sex mens vi chattet. Og han er normalt veldig opptatt av sex, i det virkelige liv. Anonymkode: 29dd2...67b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #7 Skrevet 20. september 2018 Søstra mi fant kjæresten sin på tinder for 4 år siden, de venter baby og skal gifte seg neste år. Bestekameraten til mannen min fant kjæresten sin der, de har akkurat forlovet seg. Så det går an:) Anonymkode: df6c7...5b0
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #8 Skrevet 20. september 2018 Jeg traff min mann der. Vi er gift og har fått 2 barn sammen. Men har og truffet MANGE useriøse der. Men de er overalt Anonymkode: 7fd24...a7f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #9 Skrevet 20. september 2018 Jeg har positive erfaringer med Tinder. Traff noen, men de var dessverre ikke perfekt match. Så traff jeg min nåværende samboer på Tinder😍 Vi er fortsatt sammen etter 4 år, og har fått 2 barn sammen👍 Men det er også viktig å skrive tydelig i profilen hva man er ute etter. Jeg skrev at jeg var ute etter noe seriøst, og ikke noe one-night-stand. Fikk selvfølgelig noen kleine meldinger, men overså de. Lykke til, kan jo være at du finner deg en mann der👍 Anonymkode: a98a9...308
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #10 Skrevet 20. september 2018 20 hours ago, Anonym bruker said: Jeg er 37 år, har vært singel en stund. Er på ingen måte desperat, men tenker det hadde vært hyggelig å date litt, og dersom man finner tonen få en kjæreste. Vurderer å prøve meg på Tinder. Har vært innom Møteplassen, men det synes jeg fungerte dårlig, fullt av menn som verken gidder ha bilde eller betale noen hundrelapper slik at det er mulig å kommunisere. Har hørt masse skrekkhistorier om Tinder, og at det kun er for folk som er ute etter sex. Stemmer det, eller er det mulig å møte voksne folk (både i alder og atferd) på slike apper? Anonymkode: b5463...f73 veldig mange er ute etter sex der ja ,men traff også mannen min der, så du kan være heldig Anonymkode: db0b1...02e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #11 Skrevet 20. september 2018 Jeg og mannen er fra samme plass, men har bodd på forskjellige plasser etter man forlot hjemstedet. Vi snakket sammen på fest når vi begge var hjemme, han la meg til på facebook men turte aldri å snakke til meg. 6 mnd etterpå fant jeg han på møteplassen, det var artig og kleint at vi begge nettopp hadde kommet inn der, begynte å prate der inne, så ret tpå facebook, så på mob og så traff vi hverandre på fest hjemme der vi begge er fra. Kysset da for første gang og pang. Nå er vi gift har 2 barn og er like forelsket nå som da vi først traff hverandre og virkelig så hverandre. Noen ganger er de ikke langt unna Anonymkode: 56663...a06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå