Anonym bruker Skrevet 18. september 2018 #1 Skrevet 18. september 2018 Vi vurderer denne rasen. Har selvsagt lest mye om denne, men kjenner ingen som har selv. Noen her med egen erfaring med denne rasen som kan fortelle litt? 😊 Anonymkode: 7727a...3db
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Ingen? Anonymkode: 7727a...3db
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #3 Skrevet 19. september 2018 Jeg har den ikke selv, men har en venninne som har en sånn. Det jeg kan si er at det er en veldig trivelig hund, kosete og glad i mennesker. Bjeffer ikke mye, men det hender den sier ifra om det f.eks er en katt ute på verandaen i mørket. Du må finne en god hundefrisør, for den får altfor lang pels om du ikke skal stille den ut og jobbe mye med pelsen pga det. Den må gres en gang eller to i uken for å fjerne løse hår. Venninnen min holder den "kort" i teddybjørnklipp, men det er ikke alle hundefrisører som er like flinke til dette så den har sett litt rar ut noen ganger da særlig siden av ansiktet blir litt rart klippet Litt upraktisk at den er hvit, det synes veldig godt når den har vært ute i grisevær, men ellers intet negativt jeg kan fortelle om ihvertfall. Anonymkode: d2f9d...0c2
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #4 Skrevet 19. september 2018 Flere?😊 Anonymkode: 7727a...3db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå