Gå til innhold

Familiepakke mobil - OneCall, andre, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yngste på 8 år har nå arvet mannens avlagte iPhone og vi har begge forholdsvis dyre abbonement ifh til bruk. Ingen bindingstid igjen pr nå. Tenker anskaffe en familiepakke nå og ser bla OneCall reklamere for fleksible familieløsninger. Vært fornøyd med det tekniske i Telenorabbon mitt men blitt stadig dyrere... Noen med erfaringer å dele? 

Anonymkode: db67a...cdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har familiepakka fra one call. Passer bra for oss. Vi er ikke storforbrukere.

Anonymkode: 210a7...4ee

Skrevet

Altså, familiepakke er bra og billig! De har derimot voldsomt dårlig dekning, og nettet faller stadig ut. Jeg er lei nå etter noen mnd og er i ferd med å bytte tilbake til et dyrere abnm med Telenor-dekning!

Anonymkode: 80646...99b

Skrevet

Noe annet enn telenordekning er håpløst, men det er jo flere enn telenor som har det så det må du sjekke opp. Onecall har vel ikke telenordekning så det er uaktuelt for oss....

Vi har telenor hele gjengen, men vi har to tenåringer på 15 og 17 år også, og når vi får samlebonusen der i mobildata som de kan dele er vi fornøyd. 

Anonymkode: edfdc...cd4

Skrevet

Takk for svar! Vært fornøyd med telenordekning ja, så da er det et must. Skal undersøke hvem som har dette. Vi er vel ikke storforbrukere men fordel at bankid, e-post tjenester etc fungerer som det skal. HI

Skrevet

Talkmore - er det et bra alternativ? HI

Skrevet

Hva som er best og passer til hvem, kommer helt an på hvor man bor og ferdes. One Call bruker Telia og det er mange plasser i landet hvor dekningen er omtrent lik. Jeg har Telenor, jentene har Telia. For det meste har vi dekning alle sammen, men noen ganger har jeg bedre dekning enn dem, andre ganger omvendt. Men i grisgrente strøk er det nok meg som har best dekning, uten at vi har gjort noen vitenskapelig forskning på det. 

Skrevet

Vi har one call familiepakke. Har tre ungdommer i hus. Vi har veldig sjelden problemer med dekning. Jeg er superfornøyd for one call er billig 😊

Anonymkode: 683ff...aaf

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi har one call familiepakke. Har tre ungdommer i hus. Vi har veldig sjelden problemer med dekning. Jeg er superfornøyd for one call er billig 😊

Så bra å høre, vi bor i Skedsmo så sentrale østlandet. Ferdes ikke så ofte i grisgrente strøk... HI

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så bra å høre, vi bor i Skedsmo så sentrale østlandet. Ferdes ikke så ofte i grisgrente strøk... HI

He, he...Bor 20 min fra deg 😊

Skrevet

Jeg og ungene har OneCall familiepakke. Mannen har Telenor gjennom jobben. Merker slett ingen forskjell på våre to abn når det gjelder dekning. OneCall fungerer utmerket for vårt bruk. Har en på 11 og en på 14.  Grei pris og greit for meg som "sjef" å administrere.

Anonymkode: 11034...a48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...