Gå til innhold

Rema 1000 langpanne sjokoladekaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det flere ganger er blitt nevnt at Rema 1000 langpanne sjokoladekaken er så god. Noen som vet ca hvor mange personer den passer til? Tenker på til barnebursdag.

Anonymkode: fd99a...397

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser det flere ganger er blitt nevnt at Rema 1000 langpanne sjokoladekaken er så god. Noen som vet ca hvor mange personer den passer til? Tenker på til barnebursdag.

Tenker det blir ca 16 kakestykker. 

Anonymkode: aa36c...794

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker det blir ca 16 kakestykker. 

Okey takk :) er 12 unger så må nok ha minst 2 da.

Skrevet

Hvor mange kaker bør jeg ha når det er 12 unger? Altså antall kaker generelt. Vi skal ha muffins itellegg.

Skrevet

Det holder i massevis med én langpannekake til tolv unger. Med muffins i tillegg så har du mer enn nok. 

Anonymkode: e920e...093

Skrevet

Å skal selvsagt ha pølse/pizza eller noe før kaker foresten :)

Skrevet

Jeg hadde hatt to langpanne kaker fra Rema 1000, det hadde jeg til 13 stk og det var passelig. Og så en kake til og muffins. 

Skrevet

Tips: ikke ha glasur på alle muffinsene. Er gjerne noen barn som ikke liker glasur. Og gelé pleier å være populært! La barna velge om de vil ha vaniljesaus selv, da ikke alle liker det heller.

Anonymkode: 91cae...251

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tips: ikke ha glasur på alle muffinsene. Er gjerne noen barn som ikke liker glasur. Og gelé pleier å være populært! La barna velge om de vil ha vaniljesaus selv, da ikke alle liker det heller.

Anonymkode: 91cae...251

Er ikke glad i glasur selv så har alltid en del muffins uten det på også :) Gele er mange år siden jeg har sett i bursdager men kanskje vi skulle hatt det også.

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke glad i glasur selv så har alltid en del muffins uten det på også :) Gele er mange år siden jeg har sett i bursdager men kanskje vi skulle hatt det også.

Gelé og sugerør er en hit😆 morsom måtte å spise på og festlig lyd😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...