Anonym bruker Skrevet 14. september 2018 #1 Skrevet 14. september 2018 Jeg er ikke kjent i Bergen og trenger noen tips av dere Kan dere si navnet på noen hotell dere vil anbefale som ligger midt i sentrum? Dere som virkelig er lokalkjente : Det hadde vært kjekt å vite om bussen som går fra Haukeland sykehus, stopper i sentrum rett ved et hotell? Gjerne nr og navn på bussen og hotellet  Anonymkode: 4c259...34c
Anonym bruker Skrevet 14. september 2018 #2 Skrevet 14. september 2018 Vet du hvilken buss du skal ta? Noen stopper nemlig ved Bystasjonen(bussterminalen), noen andre i Allehelgensgate(mest sentralt) tar du linje 2 eller 3 kan du i hvert fall gå av der og da ligger Magic hotel Exhibition 10 meter unna(kun å krysse overgangsfeltet så er du der) Anonymkode: b72f5...e8b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2018 #3 Skrevet 14. september 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vet du hvilken buss du skal ta? Noen stopper nemlig ved Bystasjonen(bussterminalen), noen andre i Allehelgensgate(mest sentralt) tar du linje 2 eller 3 kan du i hvert fall gå av der og da ligger Magic hotel Exhibition 10 meter unna(kun å krysse overgangsfeltet så er du der) Anonymkode: b72f5...e8b Har ikke erfaring med Magic da, men fem minutters gange unna ligger Scandic Strandgaten(veldig fornøyd!) det er vis-a-vis Torget. Null problem å finne frem om du først er i sentrum  Anonymkode: b72f5...e8b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2018 #4 Skrevet 14. september 2018 Tusen takk for tips  Anonymkode: 4c259...34c
muffis♥ Skrevet 14. september 2018 #5 Skrevet 14. september 2018 Spørs jo hvilket hotell du skal bo pÃ¥. Scandic Ørnen ligger rett overfor bystasjonen der mange busser stopper. Ellers ligger Bristol midt i byen, i nærheten av Grieghallen/Festplassen, men kanskje noen minutter Ã¥ gÃ¥ fra buss. Hvis du vil ha noe litt rimeligere anbefaler jeg Citybox, ligger ogsÃ¥ nært bystasjonen, og er veldig sentralt  Finn ut hvilket hotell du vil bo pÃ¥, og søk sÃ¥ pÃ¥ rute pÃ¥ Skyss.no, sÃ¥ ser du hva som er greiest.Â
Anonym bruker Skrevet 14. september 2018 #6 Skrevet 14. september 2018 Hotell Zander K ligger rett ved jernbanestasjonen og er er fint men ikke for dyrt hotell. Buss nr 3, 2 eller 80 rett fra Haukeland sykehus og til busstoppet ved Stadsporten som er 2 min gange fra busstoppet. Tror ikke du finner bedre alternativ enn dette 😊 Anonymkode: 30db5...dc5
Anonym bruker Skrevet 14. september 2018 #7 Skrevet 14. september 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hotell Zander K ligger rett ved jernbanestasjonen og er er fint men ikke for dyrt hotell. Buss nr 3, 2 eller 80 rett fra Haukeland sykehus og til busstoppet ved Stadsporten som er 2 min gange fra busstoppet. Tror ikke du finner bedre alternativ enn dette 😊 Anonymkode: 30db5...dc5 Mente 2 min gange til hotellet 😊 Anonymkode: 30db5...dc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå