Gå til innhold

Noen her som er godt kjent i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er  ikke kjent i Bergen og trenger noen tips av dere :)

Kan dere si navnet på noen hotell dere vil anbefale som ligger midt i sentrum?

Dere som virkelig er lokalkjente : Det hadde vært kjekt å vite om bussen som går fra Haukeland sykehus, stopper i sentrum rett ved et hotell? Gjerne nr og navn på bussen og hotellet :) 

Anonymkode: 4c259...34c

Skrevet

Vet du hvilken buss du skal ta? Noen stopper nemlig ved Bystasjonen(bussterminalen), noen andre i Allehelgensgate(mest sentralt) tar du linje 2 eller 3 kan du i hvert fall gå av der og da ligger Magic hotel Exhibition 10 meter unna(kun å krysse overgangsfeltet så er du der)

Anonymkode: b72f5...e8b

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vet du hvilken buss du skal ta? Noen stopper nemlig ved Bystasjonen(bussterminalen), noen andre i Allehelgensgate(mest sentralt) tar du linje 2 eller 3 kan du i hvert fall gå av der og da ligger Magic hotel Exhibition 10 meter unna(kun å krysse overgangsfeltet så er du der)

Har ikke erfaring med Magic da, men fem minutters gange unna ligger Scandic Strandgaten(veldig fornøyd!) det er vis-a-vis Torget. Null problem å finne frem om du først er i sentrum :) 

Skrevet

Tusen takk for tips :) 

Anonymkode: 4c259...34c

Skrevet

Spørs jo hvilket hotell du skal bo på. Scandic Ørnen ligger rett overfor bystasjonen der mange busser stopper. Ellers ligger Bristol midt i byen, i nærheten av Grieghallen/Festplassen, men kanskje noen minutter å gå fra buss. Hvis du vil ha noe litt rimeligere anbefaler jeg Citybox, ligger også nært bystasjonen, og er veldig sentralt  

Finn ut hvilket hotell du vil bo på, og søk så på rute på Skyss.no, så ser du hva som er greiest. 

Skrevet

Hotell Zander K ligger rett ved jernbanestasjonen og er er fint men ikke for dyrt hotell.

Buss nr 3, 2 eller 80 rett fra Haukeland sykehus og til busstoppet ved Stadsporten som er 2 min gange fra busstoppet.

Tror ikke du finner bedre alternativ enn dette 😊

Anonymkode: 30db5...dc5

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hotell Zander K ligger rett ved jernbanestasjonen og er er fint men ikke for dyrt hotell.

Buss nr 3, 2 eller 80 rett fra Haukeland sykehus og til busstoppet ved Stadsporten som er 2 min gange fra busstoppet.

Tror ikke du finner bedre alternativ enn dette 😊

Mente 2 min gange til hotellet 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...