Gå til innhold

Desperat her! Hjelp meg, er blitt gravid med sønnens kompis :-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei godt voksen dame på 43 år. Har en sønn som er 23. Har hatt et seksuelt forhold til kameraten hans, noe min sønn ikke vet noe om. Vi har holdt det hemmelig, og det er ingen som vet om dette. 

Nå er jeg så langt nede, for det viser seg at jeg er blitt gravid!! Jeg tar selvsagt abort, men er usikker på om jeg skal si noe til elskeren min?

Anonymkode: 21cb7...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med dette er kødd?

Om ikke tar du abort og holder kjeft om det, hadde brudd med den elskeren også, han er for ung for deg....

Anonymkode: 106ed...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo han er for ung! Det er derfor dette er strengt hemmelig. Og jeg akter så absolutt å ta abort. Men jeg får litt dårlig samvittighet for å ikke si det til ham. 

HI

Anonymkode: 21cb7...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet jo han er for ung! Det er derfor dette er strengt hemmelig. Og jeg akter så absolutt å ta abort. Men jeg får litt dårlig samvittighet for å ikke si det til ham. 

HI

Anonymkode: 21cb7...b48

Det handler bare om deg og din samvittighet, du vil føle seg bedre om du letter på trykket...

Han vet ingenting og det man ikke vet har man ikke vondt av. Så du lar ganske enkelt være å fortelle det.

Anonymkode: 106ed...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skal du drepe barnet hans uten å fortelle ham om det? Han er faktisk pappa!

Anonymkode: c4ff3...475

Niks. Ingen dreping av barn. Ingen er blitt pappa. 

HI, ingenting bra vil komme ut av å fortelle det. Du kan vurdere om dette seksuelle forholdet bør opphøre evt at dere står frem. Men aborten holder du deg for deg selv.

Anonymkode: 298d5...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør være den voksne her og stå i dette alene, men det betyr at du aldri, virkelig aldri skal fortelle det til noen, ikke til din sønn, ikke til en venninne, ikke til en fremtidig partner. Det er den eneste måten du kan unngå å skade "elskeren" din.

Om du ikke tror du klarer å holde munn, eller om du allerede har fortalt det til noen, bør du fortelle det til faren. Da er sannsynligheten for at han får vite det stor og det vil kunne være en grusom oppdagelse at han kunne vært får men at du drepte det uten at han fikk si noe om saken.

(Tror ikke egentlig dette er sant, men så i prinsippet er det dette jeg synes du bør gjøre.)

Anonymkode: a022f...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det handler bare om deg og din samvittighet, du vil føle seg bedre om du letter på trykket...

Han vet ingenting og det man ikke vet har man ikke vondt av. Så du lar ganske enkelt være å fortelle det.

Anonymkode: 106ed...188

Men jeg synes det er ille å gjøre det uten å fortelle noe. Jeg er sikker på at han heller ikke ønsker å ha noe barn, så det er ikke det. 

Anonymkode: 21cb7...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Regner med dette er kødd?

Om ikke tar du abort og holder kjeft om det, hadde brudd med den elskeren også, han er for ung for deg....

Anonymkode: 106ed...188

I den andre tråden som ligger her så heies hi frem ift å inngå ett sexuelt forhold til en som er 20 år yngre enn seg. 

Anonymkode: 91379...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da... Enig med de fleste andre her, ikke fortell det til noen! La den unge gutten slippe å bære med seg dette resten av livet. Dumt av han også selvfølgelig å ha et seksuelt forhold til en eldre dame, men her er det du som må ta det største ansvaret. Og avslutt dette tåpelige forholdet med en gang!

Anonymkode: c87b1...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha😂😂 hvis du skal trolle, så må du vente til det er gått minst 48 timer siden et lignende innlegg var ute. 

Men godt du ble inspirert av en ennens innlegg da

Anonymkode: 3b90f...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha😂😂 hvis du skal trolle, så må du vente til det er gått minst 48 timer siden et lignende innlegg var ute. 

Men godt du ble inspirert av en ennens innlegg da

Anonymkode: 3b90f...53d

???? 

Anonymkode: 21cb7...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

???? 

Anonymkode: 21cb7...b48

Du må heller ikke svare de som hevder du troller. Du må bare overse de.

Anonymkode: 3b90f...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer ikke på hvordan du tenker at dette skal  gå i forhold til den stakkars sønnen din som vil miste både vennen og moren sin. Selv uten graviditet.

Anonymkode: 7c343...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du svarer ikke på hvordan du tenker at dette skal  gå i forhold til den stakkars sønnen din som vil miste både vennen og moren sin. Selv uten graviditet.

Anonymkode: 7c343...d0b

Jeg tenker det skal gå helt fint med sønnen min. Det er jo ikke han som skal få vite noe. 

Anonymkode: 21cb7...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker det skal gå helt fint med sønnen min. Det er jo ikke han som skal få vite noe. 

Anonymkode: 21cb7...b48

Selvsagt får han vite det. 

Anonymkode: 7c343...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I den andre tråden som ligger her så heies hi frem ift å inngå ett sexuelt forhold til en som er 20 år yngre enn seg. 

Anonymkode: 91379...4bc

Er du sikker på at det er samme HI ?   Jeg liker selv (mye) yngre menn, så jeg skal ikke moralisere. Men sønnens kompis..... Hallo !   Men som de fleste andre her, tror jeg det bare er oppspinn. Oppmerksomhetsugen og kjeder deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her, dette er IKKE et tulleinnlegg!! Jeg er oppriktig lei meg for situasjonen min, og ønsker muligens bare et sted å få ut frustrasjonen min, men også et råd! Dere som tror jeg tuller, dere behøver jo ikke å svare. Det er jo bare å la være å gå inn på innlegget mitt. 

Anonymkode: 21cb7...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt får han vite det. 

Anonymkode: 7c343...d0b

Hvorfor skal han det? 

Anonymkode: 21cb7...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at dette er tull ?  Jeg har hørt om et tilfelle der dette faktisk skjedde. Moren var nærmere 50, og sjansen for graviditet var nærmere 0. Men på grunn av yngre sæd, og sterkere "svømmere", så ble hun faktisk gravid med sønnens kamerat på 27 etter et engangsligg i fylla. 

Så vidt jeg vet tok hun abort. Dette er bare noe jeg har hørt om, ingen jeg kjenner personlig .

 

Anonymkode: 7803b...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...