Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #1 Skrevet 11. september 2018 Av alle ting: Jeg klarer ikke å få festet en sykkelveske! Jeg har kjøpt en av denne typen (samme festeordning): https://hollandbikeshop.com/no-no/sykkelbager/fastrider-sykkelvesker/fastrider-doble-sykkelvesker/fast-rider-ziza-dobbel-sykkelveske-31l-svart-hvit-545863/ Det står at den skal være lett å feste med stropper og borrelås. Stroppene er greie nok, men borrelåsen?? Den er som på bildet, to rundinger tredd i hverandre (et stykke ned på innsiden av veska). Hva er poenget med at de er utformet sånn, og hvor skal de festes? Jeg bare endte med å dra dem rundt den delen av sykkelrammen som er festet til hjulet, og festet så godt jeg kunne helt random. Har helt klart gjort det feil, men det fulgte ikke bruksanvisning med! Nå føler jeg meg ufattelig dum! Ikke får jeg brukt den nye sykkelveske mi heller. Noen som har samme type og kan forklare? Anonymkode: 75e6d...354
Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #2 Skrevet 11. september 2018 Noen sykkelbrett har en ekstra kant nederst på stengene mot hjulet, mulig den er til å kunne festes der? Det ville iallefall vært logisk for å få vesken til å henge mer stabilt. Men om du har tredd den rundt stangen er nok det bra nok så lenge den er festet godt på toppen Anonymkode: c92cc...0ba
Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #3 Skrevet 11. september 2018 Hvilken type sykkel har du,og hvilken type bærer har du? Anonymkode: 8d6e8...690
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #4 Skrevet 12. september 2018 Det er ikke for å feste bagene sammen når den ikke henger på sykkelen da? Min bag har knips under slik at den kan slås sammen til en «veske» Anonymkode: 3e467...c16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå