Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #1 Skrevet 10. september 2018 Hei. Jeg har to sønner på 6 og 3 år. Vi har også 2 hunder av typen som krever en god del. Vi er svært opptatt av å ta vare på det vi har. Men må vell innrømme atdet var man ensom ønsket mest hund nr 2. Slike ell må som den har vært i hus 1 års tid er alle like begeistret over det nye familie medlemmet. I det siste har jeg fått et ønsket om et tredje barn. Jeg kommer selv fra en stor familie og det samme gjør mannen min. Men vil den tredje ungen velte lasset? Vi har plass i huset og har god økonomi. Samtidig veit jeg jo hva mine to barn allerede krever av meg. Og det er travelt men jeg trur en tredje mann i flokken vil kunne beriket familien. Noen som har erfaringer med 3 barn og 2 hunder? Mvh ubestemmelig 2 barnsmor. Anonymkode: 708ca...b13
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #2 Skrevet 10. september 2018 Har 2 barn på 5 og 3 år. Hund på 6. Høner, katt og kaniner😄 Vi bestemte oss får å prøve på nr. 3. Er nå 8 uker på vei!! Å er kjwmpe spent 😉Vi tenker som så, andre med 3 barn klarer det dem også! Litt heftig innimellom regner vi med at det blir. Men har kun 1 søsken hver begge.. å et ønske om en flokk veier opp for pss❤️ Dere klarer det dere vil💏 Kjør på👍🏽 Anonymkode: e4b15...8a4
Johanna_89 Skrevet 10. september 2018 #3 Skrevet 10. september 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har 2 barn på 5 og 3 år. Hund på 6. Høner, katt og kaniner😄 Vi bestemte oss får å prøve på nr. 3. Er nå 8 uker på vei!! Å er kjwmpe spent 😉Vi tenker som så, andre med 3 barn klarer det dem også! Litt heftig innimellom regner vi med at det blir. Men har kun 1 søsken hver begge.. å et ønske om en flokk veier opp for pss❤️ Dere klarer det dere vil💏 Kjør på👍🏽 Anonymkode: e4b15...8a4 Tusen takk for svar! Så koselig med en liten flokk ja 😁
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #4 Skrevet 10. september 2018 25 minutter siden, Johanna_89 skrev: Tusen takk for svar! Så koselig med en liten flokk ja 😁 Jeg har bare to (store) barn og én hund - men jeg syns den konstellasjonen dere planlegger høres fryktelig koselig ut! 🙂 Anonymkode: 824e6...41b
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #5 Skrevet 10. september 2018 Jeg har tre barn og en hund er helt utelukket og ville sendt meg på lukket avdeling. Dette fordi jeg har krevende jobb og er mye alene pga mannens jobbreiser. Naboen har 5 unger og to hunder. De får det til, men har også helt andre jobber enn meg og min mann. Anonymkode: 6b1a4...bf5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #6 Skrevet 10. september 2018 Jeg har vokst opp med tre søsken, to hunder, katter, akvarium, undulater, kaniner, hetterotter, hamster osv. Rene dyreparken for folk som ikke er vant med det, men helt normalt for oss som er vant til det Mamma har i dag fire hunder, to katter, to kaniner og akvarium, men ingen hjemmeboende barn. Hun er jo bare sånn... Veldig koselig å vokse opp i synes jeg, så har du lyst har du lov. Selv har jeg fire barn og bare en hund..... Anonymkode: edc91...f1f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #7 Skrevet 10. september 2018 Jeg har 3 unger og 3 hunder og skilpadder, marsvin og hamster og er alenemor. Alt går om man går inn for det:) Anonymkode: 139d1...55f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #8 Skrevet 10. september 2018 hadde ikke giddet . synes jeg har mer enn nok, og her er mannen den 3 ungen 😳😳 Anonymkode: 2f8a3...22f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå